20-08-2009, 07:30 PM
Mit Planet Ocean er pludselig holdt op med at gå
Med en lille rystetur og lidt held går det i 2-5 sek. hvorefter det igen stopper.
(Det hjælper ikke at blive ved med at ryste uret).
Hvad fejler uret mon?
Jeg var forbi en (omega-)urhandler i Køge, der oplyste, at det var en almindelig fejl.
Er der nogle der kan be- eller afkræfte dén påstand?
Damen hos urhandleren mente at uret ville gå fint efter et service til kr. 1.500.
Er det en rimelig pris eller kan det gøres billigere?
Uret er 1½ år gammelt.
Pga. nærrighed købte jeg uret via Presiciontime i England - Greymarket og uden international garanti. (Det gør jeg nok ikke igen - Af skade bliver man klog, siger man jo...)
Det betyder at jeg skal sende uret til England, hvis jeg ønsker at gøre brug af garantien.
Er der nogen herinde der har erfaringer med dén type garanti (Fungerer det, hvor lang er ekspeditionstiden etc.)?
Jeg ser frem til at høre fra jer.
Venlig hilsen LP
Med en lille rystetur og lidt held går det i 2-5 sek. hvorefter det igen stopper.
(Det hjælper ikke at blive ved med at ryste uret).
Hvad fejler uret mon?
Jeg var forbi en (omega-)urhandler i Køge, der oplyste, at det var en almindelig fejl.
Er der nogle der kan be- eller afkræfte dén påstand?
Damen hos urhandleren mente at uret ville gå fint efter et service til kr. 1.500.
Er det en rimelig pris eller kan det gøres billigere?
Uret er 1½ år gammelt.
Pga. nærrighed købte jeg uret via Presiciontime i England - Greymarket og uden international garanti. (Det gør jeg nok ikke igen - Af skade bliver man klog, siger man jo...)
Det betyder at jeg skal sende uret til England, hvis jeg ønsker at gøre brug af garantien.
Er der nogen herinde der har erfaringer med dén type garanti (Fungerer det, hvor lang er ekspeditionstiden etc.)?
Jeg ser frem til at høre fra jer.
Venlig hilsen LP

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)