Ploprof - God nypris
Hej,

Jeg skal hjem en tur inden laenge, og her overvejet at koebe mig et Ploprof. Hvad er en god nypris i DK for tiden?

MVH
JH
Svar
Den prisliste jeg har liggende fra okt 2009 siger DKK 48.000,- for model på lænke og 46.800,- for model på gummi.

Iberegnet seneste prisstigning(5%) og lidt inflation er ovennævnte minus 10-15 procent vel et udganspunkt for forhandling!?

Kom så urpushere....your move ; - )
Med venlig hilsen

John Peter Jensen

İmage

Omega Speedmaster - Co-axial Chronometer
Tag Heuer Monaco - Steve McQueen
Seiko Diver Automatic - 7S26
Svar
Tror at Ploproffen er træg at komme af med for forhandlerne efterhånden, så de der ligger inde med er sikkert til at handle med.

Mit bud er at du kan få 20% på nyprisen!
Svar
Nypris er vel 53 og jeg tror også man kan hente 20% men nok ikke mere. Der er nok også pæne brugt eks med alt til 30-35.000 - måske ikke så meget at spare hvis du kan få 20% og dermed kan komme ned på 42-43.000 for en ny.

Lad os høre hvordan det går. Tænk på det er stort og tungt - super til sit formål, tool tool tool - men ikke en rigtig desk-diver
Værket er jeg begejstret for og udførelsen bestemt også - fornuftig lunken og super krans med safir.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Fedt ur, men det kræver sin mand at bære det.

Dreamwatch.dk har et fra 2010 til 31.900
Jeg ved godt du efterspørger nypris, men jeg ville lige nævne det.
Svar
hannover_dk Skrev:Nypris er vel 53 og jeg tror også man kan hente 20% men nok ikke mere. Der er nok også pæne brugt eks med alt til 30-35.000 - måske ikke så meget at spare hvis du kan få 20% og dermed kan komme ned på 42-43.000 for en ny.

Lad os høre hvordan det går. Tænk på det er stort og tungt - super til sit formål, tool tool tool - men ikke en rigtig desk-diver
Værket er jeg begejstret for og udførelsen bestemt også - fornuftig lunken og super krans med safir.
vh

Enig - men mon ikke også JAH kan hente momsen på et nykøb, går det egentlig også ved brugtkøb hvis det er med kvittering osv?
Svar
Speedy Skrev:Enig - men mon ikke også JAH kan hente momsen på et nykøb, går det egentlig også ved brugtkøb hvis det er med kvittering osv?
Så ikke han kom fra udlandet og hjem kort - Jo det kan han jo hvis han er ude længe nok - men kender ikke reglerne. Måske forretningen så vil mene 15% rækker - men han behøver jo ikke sige det mener jeg, men skal så igennem en lang besværlig procedure - men det er jo rent gæt. Meget under 40 kommer han ikke alt i alt TROR jeg, men prøv det og meld tilbage

Jeg mener ikke man kan trække brugt moms ved privatkøb ved at medbringe det til udlandet
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Mange tak for hjaelpen. - Jeg vil give det et forsoeg. Som antydet saa bor jeg i udlandet, og er kun i DK ca 10 dage om aaret, saa jeg kan ganske lovligt tage momsen af. Netop dette goer DK til et godt shopping land inden for baade ure, kamera, dykker grej etc.

MVH
JH
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)