24-06-2011, 02:38 PM
Jeg aner ikke hvad dette ur har kostet min ven Camaro - og jeg er også ligeglad.
Men sådan som det så ud, kan det meget vel have været enddog meget billigt. Nu var der box og papir på det så jeg fik det tilbudt til en fair pris.... også i noget byttehandel.
En anden sjov detalje er at det er med cal 752 - og med Dansk dag. det ser man ikke så ofte... billede taget søndag den 8. maj 2011.....
Jeg sendte uret over til Peter Halse med besked om at "redde hvad redes kunne"....
Det så ud således:

Nu er det lavet - og fremtræder - om ikke flot, så ganske nydeligt:
Beskrivelse:
Mærke og model: Omega Seamaster Cosmic
Årgang: 1969 – solgt 1973
Kasse: C shape Unishell kasse i pæn stand. Smukt Seamaster logo i graveret i bagsiden
Højde: 11 mm
Diameter: 35 mm uden krone
Skive: Original, sølv i fin stand. Originale lige visere i stål selvlysende materiale. Stål index.
Rem: læder reptil
Caliber: 752 day/date med dansk dag
Caliber nr.: 28759987
Ref. Nr.: ST 166.0036
Der er original box og papir til uret

vh Baun
Men sådan som det så ud, kan det meget vel have været enddog meget billigt. Nu var der box og papir på det så jeg fik det tilbudt til en fair pris.... også i noget byttehandel.
En anden sjov detalje er at det er med cal 752 - og med Dansk dag. det ser man ikke så ofte... billede taget søndag den 8. maj 2011.....
Jeg sendte uret over til Peter Halse med besked om at "redde hvad redes kunne"....
Det så ud således:

Nu er det lavet - og fremtræder - om ikke flot, så ganske nydeligt:
Beskrivelse:
Mærke og model: Omega Seamaster Cosmic
Årgang: 1969 – solgt 1973
Kasse: C shape Unishell kasse i pæn stand. Smukt Seamaster logo i graveret i bagsiden
Højde: 11 mm
Diameter: 35 mm uden krone
Skive: Original, sølv i fin stand. Originale lige visere i stål selvlysende materiale. Stål index.
Rem: læder reptil
Caliber: 752 day/date med dansk dag
Caliber nr.: 28759987
Ref. Nr.: ST 166.0036
Der er original box og papir til uret

vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)