The Strap Smith?
Er der nogen af jer, der har haft en rem fra The Strap Smith mellem hænderne?

Jeg er interesseret i at høre nærmere om kvaliteten, da jeg overvejer at købe nedenstående rem til mit PAM305.

İmage

İmage

İmage

Hvad er jeres mening om kombinationen af denne rem og 305'erens titanium kasse? (Det er en 243, der vises på billederne)
Svar
Ville se fed ud, Kenn - endnu mere tool
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
De er superlækre har en ven der har en, der er jo ikke så mange konfigurations-muligheder men de er bestemt lækre.

Jeg formoder du har set jeg har en superlækker ammo til salg som vil passe perfekt til dit ur? Du er velkommen til at komme og prøve den på også selvom du bare vil se hvordan det tager sig ud i ammo-look Icon_razz
Svar
Tak for input. Remmen er sat på en liste, jeg er ved at udarbejde med fede (IMO) remme, jeg skal have, hvis jeg ikke kan vente på opkaldet fra Klarlund om, at de har modtaget min kommende sorte Jules Verne-rem.

Tak for tilbuddet, Fanner. Pt. holder jeg mig til at "skanne" diverse rem-magere... Afsøge markedet, så at sige Icon_e_wink
Svar
Alt i orden. :-)
Jeg kender det alt for godt.
Svar
Inden jeg bestiller ovenfor præsenterede rem, vil jeg lige høre, om I har alternativer? Den skal bruges til mit PAM305 og måle 26/26. Farven skal være mørk(ebrun), remmen ikke for tynd og gerne lidt 'rustik'. Desuden skal remmen være af ok god kvalitet, hvilket er lidt svært at afgøre ud fra billeder...
Svar
Jeg har aldrig stået med hans remme i hånden, men umiddelbart rigtig fint håndværk.

Mvh
Michael
İmage
Svar
Sociologen Skrev:Tak for input. Remmen er sat på en liste, jeg er ved at udarbejde med fede (IMO) remme, jeg skal have, hvis jeg ikke kan vente på opkaldet fra Klarlund om, at de har modtaget min kommende sorte Jules Verne-rem.

Tak for tilbuddet, Fanner. Pt. holder jeg mig til at "skanne" diverse rem-magere... Afsøge markedet, så at sige Icon_e_wink

Jeg troede du havde købt den sorte for måneder tilbage ?
Mener du sort Jules Verne? Det er den eneste rem, jeg har, og så den brune som Truyen var så venlig at sende U/B.
Svar
Sociologen Skrev:Tak for input. Remmen er sat på en liste, jeg er ved at udarbejde med fede (IMO) remme, jeg skal have, hvis jeg ikke kan vente på opkaldet fra Klarlund om, at de har modtaget min kommende sorte Jules Verne-rem.

Okay , troede den ikke var ankommet

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)