Rolex i Singapore HVOR?
Hej

Står og skal til Singapore og vil nok investere i et datejust Rolex. Er der nogen af jer som kender nogle gode authoriserede forhandlere i Singapore, hvor man kan handle godt og grundigt med prisen?

Og/eller er der nogen af jer som har rolex hovedkvarter email adresse så jeg kan maile dem og spørge om auth. forhandler for det fremgår ikke af hjemmesiden og deres eget er kun et showroom og jeg vil gerne prøve at handle priser lidt online inden for at spare tid.

Håber i vil hjælpe og kender nogle gode steder.

mange hilsner
EB

PS Kan det passe at man kun kan få 10% i rabat herhjemme på et nyt ur? (jeg kender ingen som kan rejse med det for at spare moms, så det er ikke en obtion)
Svar
Hej EB

Jeg har også ærinde i Singapore og har af samme årsag undersøgt sagen. Har fundet frem til at "Cortina watch pte ltd" er en af de autoriserede forhandlere i Singapore og har til huse 252 North Bridge Road Raffles City Shopping Centre #01-36 (S)179103.

De har e-mail: <!-- e --><a href="mailto:enquiry@cortinawatch.com">enquiry@cortinawatch.com</a><!-- e -->

Jeg har også spurgt om priser og de siger, i stil med den Klarlund, at prisen er fast og ikke er til forhandling. De siger, at alle deres Rolex bliver solgt med det samme, og at de derfor ikke behøver gå på kompromis med prisen.
Der er dog stadig en del at spare. eks. skal du give 36.500 kr for et Submariner date (16610) i dk, mens det i Singapore koster 28.000 kr

Om de er "gode" at handle med ved jeg ikke, men da de også er officielle forhandlere af Breitling (som det fremgår af Breitlings egen hjemmeside), kan de vel ikke være helt korrupte.
Mvh. MikkelTv
Svar
Cortina watch er en meget store ur forretning i sydøstasien med andre butikker også i f.x. Kuala lumpur Bangkok, lige som Wempe i tyskland. Så du skal ikke bære bekyme at være snyd med kopi ure.

Eller der ligger også Rolex Centre 302 Orchard Rd, #01-01, Tong Building
Svar
Jeg var i Singapore i februar.

Du kommer ikke uden om VivoCity som er et nyt shoppingcenter nede på havnen. De har flere urbutikker.
Alternativt kan du prøve den nye terminal 3 i Chiangi lufthavnen.

For begges vedkommende som er 100% OK bør du checke hjemmefra om de har det du skal have.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej med jer,
Tak skal I have. Det er nu lykkes mig at få tilsendt en liste fra det officielle showroom i singapore, med authoriserede forhandlere.
hvis I mailer her til, så sender hun den på mail...
<!-- e --><a href="mailto:audree.lee@rolex.com">audree.lee@rolex.com</a><!-- e -->
Mit indtryk er også at der er en del at spare og moms retur er 7% yderligere. Hun sender gerne den officielle pris i s$.
Hvis andre kender en forhandler som er til at presse priser på (for det ved jeg nogen af dem er med på, så må I gerne sige til...)
EB
Svar
eb Skrev:Hvis andre kender en forhandler som er til at presse priser på

Tage bare cool cash med... der vil meget nemt give dig meget godt pris... Icon_e_smile
Svar
Hej Alle
Jeg har nu været i Singapore og været den authoriserede forhandlergruppe igennem. Der er RIGTIG MANGE penge at spare (ud over retur vat på ca.6,4%). Men der var klart stor forskel mellem forretningerne og de rabatter de ville give (selvom jeg klart sagde, at jeg tjekkede priser og købte hos billigst mulige). I forhold til credit card (master og visa) og cool cash er der en yderligere mulighed for kontantrabat på 1,56%.

I får her navn på den forrening, som ville give mig mest. Det var Dickson Watch and Jewellery, 290 Orchard Rd, #01-11 Paragon (shopping center), Singapore. Kontakt Richard Goh (acting shop mangager). tel. +65 67376451 eller pr. email <!-- e --><a href="mailto:rychard@singnet.com.sg">rychard@singnet.com.sg</a><!-- e -->

De andre forretninger i deres kæde var lidt dyrere, og de andre kæder og forretninger noget eller meget mere. Hils ham fra Eva.

Håber I andre kan drage nytte af det.
Eva
Svar
Ja " The Rolex Center #01-01 Tony Building, 302 Orchard Road" m.dk har vist også sagt den.
Svar
Vedr. rabat-debatten så er min erfaring fra USA at man som køber skal gå efter de mindre forretninger - ikke kæderne...i den lille forretning kommer man lettere til at tale med chefen, altså en person der kan tage en beslutning om at give eller ikke give rabat. I en kæde kommer man til at tale med en ansat, der har fået besked på aldrig at give rabat...desuden skal de store kæder nok komme af med deres ure - hvis du ikke køber det er der nok en anden der gør!

Vedr. moms mm. skal der lige gøres opmærksom på at der skal betales moms + told ved indførelsen i DK (ca. 30%) - og hvis man bliver stoppet og ikke selv har gjort opmærksom på det - ja, så er det "dobbelt op" Icon_e_sad
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
jeg kan for tælle at jeg bor i singapore og endte med at købe mit GMT master II hos klarlund da jeg jo kunne få momsen tilbage.

liste prisen i singapore var i september 9900SGD men uret blev solgt til 11000 da efterspørgslen var så stor, og ja det må de autoriserede forhandlere ikke men ikke destomindre gør de det.

så alt i alt sparede jeg ca 2000dkk ved at købe i dk.

de brugte derimod kan hentes til gode priser i singapore da der her kun er betalt 5% moms, nu dog 7%.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)