Ny rem til Seiko Marinemaster
Har netop bestilt denne rem til min Marinemaster. Jeg så den på WUS og var solgt..... Og så er det billigere at købe remme end ure.... Icon_e_wink

İmage
İmage

Så i løbet af en uges tid skulle den være monteret.
Svar
Selvom jeg selv klart er til lænke på divere så ser det s.. godt ud
med den rem på MMeren Icon_cool

Overvejer selv at anskaffe mig en gummirem til mit JLC Icon_question
Svar
Plus at som du selv er inde på, så giver det jo næsten et nyt ur... så ja nok billigere for dig i det lange løb... Icon_e_smile
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Nopanic Skrev:Plus at som du selv er inde på, så giver det jo næsten et nyt ur... så ja nok billigere for dig i det lange løb... Icon_e_smile

Når vi nu snakker om remme/lænker..... Har du fået lænken til din Fortis?
Svar
Nej ikk endnu, den skulle eftersigne være send sidste lørdags, men den er ikk kommet endnu, håber på næste uge...
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Det bliver spændende at se lidt fotos af remmen på uret. Er remmen skåret til, eller stikker den blot lidt ud ved hornene ?
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Det bliver spændende at se lidt fotos af remmen på uret. Er remmen skåret til, eller stikker den blot lidt ud ved hornene ?

Remmen er 24mm og bliver skåret til, så den passer til de 20mm.... Bliver fedt at se den i virkeligheden.....
Svar
Hej

Marinemaster med rem ser bare fed ud. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
En superfed rem, som jeg selv har overvejet mange gange, dog er jeg ikke så vild med at den er 24mm og så er skåret til, ville ønske man kunne få dem i ren 20mm.

Men glæder mig til at se resultatet på MM.

Thomas
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)