Omega Crosshair constellation der vil noget
Hej Baun

Jeg tror ikke at den er født med glas med lup, for da jeg overtog uret var det uden glas, så jeg satte et brugt originalt Omega glas med lup i uret, om det er det oprindelige glas til den model ved jeg ikke, men den er godt nok blevet flot med den nye skive. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
Findes der billeder af uret, hvordan det så ud før istandsættelsen ??

Jeg synes, at slutresultatet er meget imponerende - og det har været medvirkende til at min modvilje mod redials, er blevet mindre ............... eller i hvert fald mere nuanceret Icon_redface
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Nej - der er kun billeder på Peters og min nethinde - men tro mig - den var helt kasabel. Der var slet ikke nogen overvejelser omkring at bevare den.

Det var meningen at jeg ville have taget billeder, men fik det aldrig gjort!

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Nej - der er kun billeder på Peters og min nethinde - men tro mig - den var helt kasabel.

Jeg tror dig .............. og på den baggrund er slutresultatet så meget desto mere imponerende !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Baun Skrev:Nej - der er kun billeder på Peters og min nethinde - men tro mig - den var helt kasabel. Der var slet ikke nogen overvejelser omkring at bevare den.

Det var meningen at jeg ville have taget billeder, men fik det aldrig gjort!

vh Baun
Kan du afsløre hvem du bruger til en så flot renovering. Jeg er helt enig i at ser de ulækre ud så er en flot renoveret skive i fuld respekt for urets originalitet LANGT at foretrække. Bare sådan en ca pris også måske?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Denne er lavet over there - og jeg er så heldig at jeg har en kurer som kan kunne tage skiven med frem og tilbage. Det er lidt billigere end Bethge!

Arbejdet er udført via

[url]"http://www.timeman.net/">http://www.timeman.net/[/url]

vh Baun
Svar
Hej

Jeg er normalt fortaler for at opretholde patina, men i det her tilfælde er der ikke tale om patina, men et ur der har ligget i en rodekasse uden glas, så skiven var ødelagt, og skal derfor selvfølgelig renoveres.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)