Vejl.priser paa Rolex
Hej !

Jeg skal til udlandet og have fundet mig et Rolex til en god pris, er der nogen der ligger inde med DK Vejl.priser paa foelgende modeller:

Rolex Datejust Turn-O-Graph Black Dial Oysterlock Bracelet / 116261BLAOYS - med staal og guld laenke.

Rolex GMT Master II Black Dial Oysterlock Bracelet / 116710 - med staal laenke.

GMT-Master II Black Dial Yellow Gold/Steel Oysterlock Bracelet / 116713LN.

Rolex Submariner Date Black Dial Steel Fliplock Bracelet / 14060M m. dato.

Rolex Submariner Date Black Dial 50th Anniversity Edition / 16610LV.

Ved det er mange modeller, men skal have et til mig selv og et til en ven.

Haaber er er en der kan hjaelpe og 1000 tak

Mikael
Famiso
Svar
Hej Mikael,

Tror sagtens du kan gå ud fra disse priser.

[url]"http://www.urvaerket.dk/">http://www.urvaerket.dk/[/url]
Svar
Jeg kender godt til urvaerket.dk, men er lidt usikker paa den maade de har sat deres vejl.priser, da jeg har oplevet en enkelt gang eller to at de ikke helt stemte, med hvad folk havde skrevet af vejl. her i Rolex forum... og stoler mere paa dette forum end en en forhandler der skal lave penge.

Mikael
Famiso
Svar
Hej Mikael,

Er næsten 100% på at deres vejl. stemmer overens med de danske forretninger.

Lige umiddelbart ser alle deres vejl. priser ud til at passe. Gør de med mine ure..
Svar
Skal jeg regne med deres Vejl. priser eller deres "rabat" priser, som vaerende korrekt ?

I know - blot for at vaere sikker i min sag..

Og tak for svar...

Mikael
Famiso
Svar
Hej Mikael,

Du skal tage deres vejl. pris. disse passer på mit Sea-Dweller og Omega PO Chronograph. Da jeg købte dem i forretningen.
Svar
Du behøver da ikke, at rejse til udlandet.
M.C.Mortensen i Herning har de nævnte modeller lager
Svar
Hej,

Nemlig... Der er ingen grund til at købe i udlandet. Har købt mit Rolex i Herning hos M.C Mortensen, virkelig super betjening og det hele. Tror også Steffen ved at jeg kommer til ham når jeg skal ha' mit Submariner LV.

Mit Omega er købt hos Peter Halse(ligeledes en behagelig handel). Så de 2 er mine leverandør og tror ikke der bliver skiftet ud. Har det fint selv med at handle i DK.

p.s. Er stadig super glad for mit Sea-Dweller. Så tak for handlen Steffen Icon_smil

mvh

Nikolaj Riisberg
Svar
Disse priser står i 2008 prislisten

Rolex Datejust Turn-O-Graph Black Dial Oysterlock Bracelet / 116261BLAOYS - med staal og guld laenke. kr. 54500

Rolex GMT Master II Black Dial Oysterlock Bracelet / 116710 - med staal laenke. kr. 42300

GMT-Master II Black Dial Yellow Gold/Steel Oysterlock Bracelet / 116713LN. kr. 62200

Rolex Submariner Date Black Dial Steel Fliplock Bracelet / 14060M m. dato. kr. 32800

Rolex Submariner Date Black Dial 50th Anniversity Edition / 16610LV. kr. 38500

Thomas
Svar
Hej

14060M er uden dato, der står i teksten Rolex Submariner Date black dial, så det passer da ingen steder. Icon_e_confused

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)