Deepsea og GV på lager
jeg klistrede min (16 kb) ramudvidelse fast med amerikansk lynlås - det var for surt når den faldt af efter 30 mins. kodning og man skulle genstarte/starte forfra...

Mener den kom med 1 kb ram som standard.. Det er længe siden vi har målt ram i kb

/Crook
Svar
ZX81 (efterfølgeren af ZX80 fra 1980) fra Sinclair var langtfra den første (men sjov med den alternativt tastatur og design).
PET fra konkurrenten Commodore var nok den første (1977), når tiden gik udviklingen susede fremad kom der tre år efter VIC20 som var Commodore 64´s (1982) forgænger.
Og så kunne man programmere dem allesammen på BASIC Icon_e_surprised
Det hele er udviklet sig videre siden...
J
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
måske man kunne tage en tur til Island hvis man vil have billige priser
Svar
Rent faktiskt; er her nogen som ved hvordan f. eks. ny Rolex handles i Island lige pt. ? Nej, jeg tror ikke at de har glemt at tage hensyn til islandsk kronens værditab i prissætning og jeg kan gætte mig til at der ikke vankes mange over disken hos AD lige for tiden, men alligevel...
Cheerio - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
jeg ved ikke den generale prissætning i island men bare på at veksle til islandske kroner er der jo en del besparelse
f.eks Ipod er der en væsentlig besparelse i forhold til at købe den i DK
så mon ikke det samme gør sig gældende på F.eks
Rolex

og derudover er der sikkert også en enkelt islandsk fisker der har forkøbt sig da alting gik godt - og derfor nu gerne vil sælge billigt nu

hvor er den kapitalistiske verden et virdunderligt sted ik Icon_e_biggrin

Iøvrigt nogler der kender sider på nettet hvor islændningen køber og sælger - kunne jo være et meget godt udgangs punkt

P.s åbentbart er de på island ved at veksle deres likvide midler til Rolex
[url]"http://www.news.com.au/couriermail/story/0,23739,24509699-5003501,00.html">http://www.news.com.au/couriermail/stor ... 01,00.html[/url]
Svar
Hej

Jeg vil umiddelbart gætte på at de sælger deres ure til dagspris eller i dollars eller euro, og ikke efter gældende listepris i islandske kroner, men det er som sagt bare et gæt. Icon_e_confused

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg vil umiddelbart gætte på at de sælger deres ure til dagspris eller i dollars eller euro, og ikke efter gældende listepris i islandske kroner, men det er som sagt bare et gæt. Icon_e_confused

MVH Peter
Med mindre de er gået totalt "nuts" er det nu ikke noget dårligt gæt vil jeg påstå Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)