Two of a kind
Baun Skrev:Jeg undrer mig over at disse spændende Chronografer ikke er i endnu højere kurs sammenlignet med Speed Mastere (pre moon) - de er jo dog ikke så almindelige.

Nå med det er måske Red Sub om igen med Speedmasterne - der er mange - men endnu flere vil have dem!

vh Baun
Jeg synes bestemt også de er lækre og fine sammen. Jeg undrer mig dog ikke så meget over at de ikke har samme popularitet som Speedmaster Pro - specielt de originale 321 maskiner, men som også de lidt senere modeller.
Det begrunder jeg med, at Speedmaster simpelthen er så utroligt flotte ure, både kasse og skive og alt - og de viste Seamasters er dels ikke lige så spændende værker (i mine øjne) dels ikke, tror jeg, i det store flertals øjne lige så "kønne" som speedmaster pro.

Smagssag - naturligvis, men hvis mange har den giver det jo aftryk på prisen.
Som samler ville jeg klart være glad for det viste par eller bare en af dem.
Nu håber jeg du har sikret dig retten til par årlige kasser vin fra den estate i Sydafrika du solgte som del af financieringen Søren Icon_e_smile Icon_e_confused

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Magnum Skrev:105.003 er kun lavet med lige horn. Den var i en meget dårlig stand da jeg købte den, så den har været en tur på fabrikken, og blevet renoveret. 145.012´eren er i 100% original stand.
Begge har vintage 18mm spænder.

İmage

HOV har du slettet dine billeder fra fotospanden - de er væk, inden jeg nåede at se dem, og jeg ar da absolut interesseret?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Et rigtigt flot par Omega Chronographer, de passer rigtig godt til hinanden, og rigtig gode billeder af urene. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)