2 - 300 meter Advarsel siden indeholder Quartz ure
2 - 300 Meter - en skam Badekaret ikke er dybt nok

Bond og Prebond

İmage
İmage
İmage

Mif
Svar
Mif Skrev:2 - 300 Meter - en skam Badekaret ikke er dybt nok
Bond og Prebond
Mif
Et flot par, der klæder hinanden rigtig smukt.
"Mercedes" viseren er ikke til at stå for.
Men mon ikke 200 m rækker til lidt "lynetteperlefiskeri"? LOL
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Synes nu der står 200 meter ved pre bond modellen, men det skal ikke skille os ad Icon_e_biggrin Jeg kan specielt godt lide den sorte - hvornår er den fra ?

Mvh Hans H
Svar
OK .. ser nu at du mener 2-300 meter... og ikke 2 gange 300 meter...
Svar
Len Skrev:Synes nu der står 200 meter ved pre bond modellen, men det skal ikke skille os ad Icon_e_biggrin Jeg kan specielt godt lide den sorte - hvornår er den fra ?

Mvh Hans H

De begge to er forholdsvis nye Den sorte Pre bond er fra 1988 - og den blå bond er fra 1998 - den sorte er kommet til sidst - jeg syns bare de klær hinanden fint - og fuldender mit oplæg vedr quartz ure

Faldt for den blå bond da jeg så den i golden eye ( 1995 ) vist nok første film hvor Bond bære en seamaster 300 - jeg ville gerne have at det skulle være så autentisk så muligt - så da Bond bærer en Quartz model i denne film måtte min også være det

Screen shoot fra golden eye
İmage
Mif
Svar
200'eren har jeg.

Og 300 er på min ønskeliste - og jeg er helt enig med dig. Det skal være quartz - det var den Bond havde.

Så kan det godt være at alle "mekanikerne" håner os - men sådan er det nu engang.

Speedmaster 321 er den rigtige
Flightmaster 910 er den rigtige
300 m i quartz er den rigtige

Cheers..
Icon_+1
Svar
Loncar Skrev:200'eren har jeg.

Og 300 er på min ønskeliste - og jeg er helt enig med dig. Det skal være quartz - det var den Bond havde.

Så kan det godt være at alle "mekanikerne" håner os - men sådan er det nu engang.

Speedmaster 321 er den rigtige
Flightmaster 910 er den rigtige
300 m i quartz er den rigtige

Cheers..

Ja, Bond havde et quartz Omega Seamaster i Goldeneye; men har dog haft Seamasters med automatik lige siden... Icon_e_wink
Svar
Det sæt har jeg også!

Den nye Seamaster er dog med sort skive.

Jeg har dog langtidsudlånt den gamle model til min far. Når han afgår ved døden ryger det tilbage i folden Icon_cool Så det var det ur!

Han siger selv, at det er det bedste ur han har haft. Hvis jeg ser på, hvad han har haft før - så kan jeg kun give ham ret!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)