Caliber 752
Hej alle, og tak for Jeres hjælp og info vedr. dette lidt uhåndtérlige emne. Spændende om vi finder en rød tråd i det. Enden på det hele for mig blev at jeg lige har fået en Constellation magen til den øverste som Baun viser, også med guldkappe og flot satineret skive. Uret står helt igennem originalt og er heldigvis med cal. 751. Det løber rigtig godt, men er desværre lidt løst i minutrøret, så det skal nok omkring urmageren på et tidspunkt.
---
Tommy
Svar
Certina Fan Skrev:Hej alle, og tak for Jeres hjælp og info vedr. dette lidt uhåndtérlige emne. Spændende om vi finder en rød tråd i det. Enden på det hele for mig blev at jeg lige har fået en Constellation magen til den øverste som Baun viser, også med guldkappe og flot satineret skive. Uret står helt igennem originalt og er heldigvis med cal. 751. Det løber rigtig godt, men er desværre lidt løst i minutrøret, så det skal nok omkring urmageren på et tidspunkt.
---
Tommy

Heldivis med Cal 751 -hmm der kan man se jeg syns nu eller at det er blevet langt mere interessant med med cal 752 efter denne her tråd
men der kan man se hvir foreskellige vi er -. fedt
Mif
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)