Omega 145.003-65
Benny/Speedy vil lidt videre i sin jagt, og kunne tænke sig at evt indbytte sit speedmaster 145.003 i en handel. Først kontaktede han lige mig for at høre om jeg ville have det i stedet for han evt indbyttede HVIS han en dag handlede, og jeg sagde nej tak - gik et par timer - nappede en Gin Tonic - og sagde så ja.

Uret er fint velholdt,bortset fra en skramme på bagkassen, hvor en tidligere ejer (før Speedy) sikkert har prøvet med en køkkensaks som split ned i hullerne Icon_redface -Det var jeg naturligvis informeret om inden
Solen stod lavt, så der er ike noget at råbe hurra for i dette billede, men thats life
İmage

fin ren maskine kal 321 kolonnehjul som jeg holder så meget af
İmage
og fornuftig stand
İmage
İmage
İmage
İmage
og nok ikke det originale spænde, men ordenligt ser det jo ud trods alt Icon_e_smile
İmage
Sidder på armen nu et par dage for at se om jeg kan synes lige så godt om straight lugs som de normale snoede horn

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Smukt, smukt og smukt Icon_e_biggrin

Har du ikke allerede en cal 321 ?
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Smukt, smukt og smukt Icon_e_biggrin

Har du ikke allerede en cal 321 ?
Jo en 145.012-67 må jeg erkende - og jeg tror bedre jeg kan lide dens kasse
İmage

men jeg ville altså godt ha en med straight lugs og uden kronebeskyttere, se forskellen Icon_e_biggrin
İmage
pletterne i kransen er ikke mærker men støv - jeg er ret øm overfor at bezel generelt skal være velholdt
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Flot pre-pro du har fået dig der John. De hænger ikke på træerne.
Jeg er også mere til curved lugs men skiven på en pre-pro er super vintage.
Hvad mon ham Benny nu er ude efter Icon_e_surprised
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Flot pre-pro du har fået dig der John. De hænger ikke på træerne.
Jeg er også mere til curved lugs men skiven på en pre-pro er super vintage.
Hvad mon ham Benny nu er ude efter Icon_e_surprised
Mvh
Klaus
Jeg tror, at hvis du har et godt tilbud i en matskivet rolex med tritium all the way og buet plexi, så kan du nok få kontakt (og det har du jo allerede haft tror jeg, var det ikke dig han fortalte mig hjalp ham med et par spørgsmål)
Skiven er flot ja - med den langt mindre skrift - godt du mindede mig om det, jeg havde faktisk lige overset/glemt det, men ja den er flottere end på 145.012 Icon_e_smile

vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg tror Benny er ude efter noget gammelt Rolex Icon_cool
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Jeg tror Benny er ude efter noget gammelt Rolex Icon_cool
Mvh
Klaus

Hvorfor? Er der ikke længere råd til nyt? Har han også finanskrise....? Icon_mrgreen
Svar
Nej sådan en gammel Speedmaster kan ikke hente meget nyt Rolex Icon_mrgreen
Mvh Klaus
Svar
Jeg synes godt om begge de viste modeller, John - kan godt forstå du ville have dem i stald Icon_e_wink

Skiven på din nytilkomne er smuk og enkel, idet der er mindre tekst, men jeg kan også godt lide, at chrono skiverne syner "dybe" på en eller anden måde ...

Kassen på din "gamle cal 321" er rigtig lækker - faktisk, så kan jeg godt lide kronebeskytterne Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Omega samler.....

Tillykke med nyerhvervelsen

Begge er dejlige - og jeg ville ikke vide hvilken jeg ville foretrække i samlingen - så ja, man køber da bare begge!

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)