16-08-2009, 08:24 PM
Benny/Speedy vil lidt videre i sin jagt, og kunne tænke sig at evt indbytte sit speedmaster 145.003 i en handel. Først kontaktede han lige mig for at høre om jeg ville have det i stedet for han evt indbyttede HVIS han en dag handlede, og jeg sagde nej tak - gik et par timer - nappede en Gin Tonic - og sagde så ja.
Uret er fint velholdt,bortset fra en skramme på bagkassen, hvor en tidligere ejer (før Speedy) sikkert har prøvet med en køkkensaks som split ned i hullerne
-Det var jeg naturligvis informeret om inden
Solen stod lavt, så der er ike noget at råbe hurra for i dette billede, men thats life

fin ren maskine kal 321 kolonnehjul som jeg holder så meget af

og fornuftig stand

og nok ikke det originale spænde, men ordenligt ser det jo ud trods alt

Sidder på armen nu et par dage for at se om jeg kan synes lige så godt om straight lugs som de normale snoede horn
vh
Uret er fint velholdt,bortset fra en skramme på bagkassen, hvor en tidligere ejer (før Speedy) sikkert har prøvet med en køkkensaks som split ned i hullerne
Solen stod lavt, så der er ike noget at råbe hurra for i dette billede, men thats life

fin ren maskine kal 321 kolonnehjul som jeg holder så meget af

og fornuftig stand

og nok ikke det originale spænde, men ordenligt ser det jo ud trods alt

Sidder på armen nu et par dage for at se om jeg kan synes lige så godt om straight lugs som de normale snoede horn
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)