Omega Railmaster/Seamaster ref.135.004-63 PAF issued
Omega Railmaster/Seamaster ref.135.004-63 PAF issued (Pakistan Air Forces), manual movement cal. 286.

[url]"http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?t=41219" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?t=41219[/url]

Tja....
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Hans Jørgen Skrev:Omega Railmaster/Seamaster ref.135.004-63 PAF issued (Pakistan Air Forces), manual movement cal. 286.

[url]"http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?t=41219" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?t=41219[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Tja....

Hej Hans,

Da jeg søgte efter CK2914 fandt jeg flere eksempler på det der Rail/seamaster mix leveret til det Pakistanske flyve våben! Icon_cool

Den er nu lækker nok og ikke mindst har alle militær ure jo en "god" historie synes jeg! Icon_e_wink

Mvh.

Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Achtung - der findes i alle fald Speedmaster med Pakistan og endnu mere med Peru airforce historie og indgravering - og jeg ved der findes ægte- men jeg har endnu til gode at se en der er ægte. Der var en Peru til salg i MANGE omgange på div sites - inkl Ebay- i en periode på flere år, og den fik jeg Omegas bekræftelse på var en personlig hyggelig indgravering, formentlig i en kælder i Lima, og den havde intet med dem at gøre Icon_redface
Mig bekendt kan deres museum eller vintage afd dog bekræfte præcis hvilke af deres ure der er militært leverede fra den tid
Det er ikke mit formål at sige den viste er falsk, blot en helt generel anvisning - jeg kender INTET til den viste
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Achtung - der findes i alle fald Speedmaster med Pakistan og endnu mere med Peru airforce historie og indgravering - og jeg ved der findes ægte- men jeg har endnu til gode at se en der er ægte. Der var en Peru til salg i MANGE omgange på div sites - inkl Ebay- i en periode på flere år, og den fik jeg Omegas bekræftelse på var en personlig hyggelig indgravering, formentlig i en kælder i Lima, og den havde intet med dem at gøre Icon_redface
Mig bekendt kan deres museum eller vintage afd dog bekræfte præcis hvilke af deres ure der er militært leverede fra den tid
Det er ikke mit formål at sige den viste er falsk, blot en helt generel anvisning - jeg kender INTET til den viste
vh

Hej John,

Jeg er i hvert fald stødt på minimum 1 PAF Rail/seamaster som var ægte og original... Icon_e_wink

Mvh. Jon
Svar
gmt-geek Skrev:Hej John,

Jeg er i hvert fald stødt på minimum 1 PAF Rail/seamaster som var ægte og original... Icon_e_wink

Mvh. Jon
Det der kan jo få en voksen mand til at græde, og hvis jeg var dig ville jeg se mig godt bagud hvis jeg var dig og du er til URE2011 med det på armen og jeg går bag dig på gangen.
Jeps de findes, men som jeg læste på prislappen på en cashmere trøje en gang .- "they are rare those cashmere sheeps, so what you see is correct"
Misundelse er ikke smukt ved jeg Jon, men det driver mange gode kræfter også Icon_e_biggrin
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:

Mvh. Jon
Det der kan jo få en voksen mand til at græde, og hvis jeg var dig ville jeg se mig godt bagud hvis jeg var dig og du er til URE2011 med det på armen og jeg går bag dig på gangen.
Jeps de findes, men som jeg læste på prislappen på en cashmere trøje en gang .- "they are rare those cashmere sheeps, so what you see is correct"
Misundelse er ikke smukt ved jeg Jon, men det driver mange gode kræfter også Icon_e_biggrin
vh

Hej John,

Jeg må nok "nøjes" med at have CK2914-1 på armen, men dem er der heller ikke mange af derude!! Icon_e_wink
Hvis det altså bliver Omega jeg kommer til at have på den dag Icon_cool

Mvh. Jon
Svar

Jeg må nok "nøjes" med at have CK2914-1 på armen, men dem er der heller ikke mange af derude!! Icon_e_wink

Mvh. Jon
See you anyway - husk tilmelding, der er vist rift om pladserne - og tag alt med (din Heuer har du vist solgt?)
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:

Mvh. Jon
See you anyway - husk tilmelding, der er vist rift om pladserne - og tag alt med (din Heuer har du vist solgt?)
vh

Hej igen John,

Jeg har lige lidt der skal passe inden jeg tilmelder mig Icon_e_wink

Jeg har ikke haft nogen Heuer, men en Breitling Caliber 11 fra 68...

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=12716" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=1&t=12716</a><!-- l -->" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja den har været listet , men nej den blev ikke solgt da jeg fortrød Icon_cool

Mvh. Jon
Svar
gmt-geek Skrev:
hannover_dk Skrev:Achtung - der findes i alle fald Speedmaster med Pakistan og endnu mere med Peru airforce historie og indgravering - og jeg ved der findes ægte- men jeg har endnu til gode at se en der er ægte. Der var en Peru til salg i MANGE omgange på div sites - inkl Ebay- i en periode på flere år, og den fik jeg Omegas bekræftelse på var en personlig hyggelig indgravering, formentlig i en kælder i Lima, og den havde intet med dem at gøre :...
vh

Hej John,

Mvh. Jon

Måske den samme vi er stødt på Icon_smil, men jeg tror desværre ikke den på MWR er genuine... tænker her på den måde PAF virker som lavet med en laser og ikke med et stempel..
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)