Svar: 242
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Eller hvad?
I hvert fald forsøgte han sig først med fjernhypnose, og da det åbenbart ikke var nok, så overgik han til "kom forbi til en kop kaffe og en ursnak".
Og det var jeg så i dag. På en eller anden mystisk måde må han have hældt noget i min kaffe, for jeg kom til at købe noget af "ursnakken" med hjem.
I fællesskab fandt vi frem til at montere sagen med en blå hundelufterrem, som klæder uret og mit håndled fantastisk.
Og hvor er det altså smukt, så tak for kaffe, hunde- og ursnak.
Seamaster 1951, cal. 354 Bumper Automatic:
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Hold da op - du kan jo fotografere også!
Tak for hyggelig snak om ure og om hunde. jeg nyder virkelig når jeg møder pasionerede mennesker som også har stor indsigt i det område som de taler om - og du ved noget om Omegaer og rigtig meget om hunde.
Du er altid velkommen hvis du kommer forbi Nyborg - og du behøver altså ikke købe et ur hver gang. Du skal lige have et billede af Mille med dykkerur på hunderem:
vh baun
•
Ser bestemt ikke dumt ud med den blå rem. Flot combi....
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Baun
Så må dit Seamaster 120 dykker nu være døbt et hundeur.
MVH Peter
•
Den blå hunderem er nu udskiftet med en læderrem - fandt ud af, at man kan få dem behandlet på indersiden, så de er non-allergic.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Ja se det giver jo straks et mere klassisk look.
jeg har ellers eksperimenteret med at lave et Omega på original lænke:
Du er jo altid velkommen til en kop kaffe!
vh Baun
•
Ja tak - du kan jo lade mig vide, når du begynder at eksperimentere med lænken på den lækre sag med den sorte skiverand, som ikke var til salg i Nyborg(!).
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg har lige købt mig en Constellation, i guld stål med den oprindelige lænke, og i den oprindelige boks, og det er den model som er kaldet cushion shape, jeg har købt uret af den første ejer, men desværre er de oprindelige papirer forsvundet, det trænger kun til en rensning et nyt glas, krone og pakning, for at gøre den i samlerstand, og den passer godt til de andre gamle Omegaer som jeg har, nå nu skal jeg ikke kapre tråden med mit nyindkøb, jeg syntes bare lige at det passede ind da den er med lænke på.
MVH Peter
•