Following the footsteps of the Explorers ! :-)
pbr Skrev:Vel vidende, at mine præferencer og "lyster" jo har haft en del hyppige udsving over de sidste par år, så må jeg sige, at jeg er endog MEGET tilfreds med Exploreren !! Den giver virkelig megen tilfredsstillelse !!

At dine præferencer/lyster ændrer sig med lysets hast, er du ikke alene om - slet ikke herinde. Jeg har i perioder haft rimelig ro, men lige for tiden føler jeg mig lidt rastløs på det område. Jeg har overvejet mange muligheder, men får prøvet et par af i morgen, så der ved jeg mere Icon_e_wink
Svar
KimT Skrev:
pbr Skrev:Vel vidende, at mine præferencer og "lyster" jo har haft en del hyppige udsving over de sidste par år, så må jeg sige, at jeg er endog MEGET tilfreds med Exploreren !! Den giver virkelig megen tilfredsstillelse !!

At dine præferencer/lyster ændrer sig med lysets hast, er du ikke alene om - slet ikke herinde. Jeg har i perioder haft rimelig ro, men lige for tiden føler jeg mig lidt rastløs på det område. Jeg har overvejet mange muligheder, men får prøvet et par af i morgen, så der ved jeg mere Icon_e_wink

Spændende ........... glæder mig til at høre mere !!! Icon_e_smile

Forhåbentlig betyder det vel ikke, at et af dine fantastiske AP må "lade livet" ? Icon_thinking
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det er ikke urealistisk, da træerne ikke vokser ind i himlen hjemme hos mig Icon_e_wink Men nu må vi se hvad tiden bringer.......
Svar
KimT Skrev:Det er ikke urealistisk, da træerne ikke vokser ind i himlen hjemme hos mig Icon_e_wink Men nu må vi se hvad tiden bringer.......

Spændende under alle omstændigheder - ville kunne blive til en god tråd, at følge dine overvejelser krydret med billeder af de ure, du prøver at have mellem hænderne, før du bestemmer dig og hvorfor !! Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Ender det med at jeg skal prøve noget nyt så skal jeg nok fortælle om tanker og bevæggrunde. Og undskyld for den mindre afsporing af din tråd Icon_flov
Svar
KimT Skrev:Ender det med at jeg skal prøve noget nyt så skal jeg nok fortælle om tanker og bevæggrunde. Og undskyld for den mindre afsporing af din tråd Icon_flov

Du er mere end velkommen - jeg tror egentlig heller ikke, at jeg kunne bidrage med mere i tråden, før jeg har haft lejlighed til at have Exploreren på armen i lidt længere tid ! Icon_e_wink
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)