Basel
#11
Den bliver lidt vag i hvid...
Svar
#12
Jeg foretrækker også - som den slemme hamster - den blå Icon_e_smile
Svar
#13
^
No shit.
Svar
#14
Bagkassen på Globemaster der viser det METAS certificerede værk.

İmage
Svar
#15
KimT Skrev:Der er kommet forskellige Ploprof i år og har man 5.000.000 kr. man ikke ved hvad man skal bruge på, er der en mulighed her Icon_e_smile

Billede fra Issing's Instagram.

İmage
Sikken en øjenbæ, eller er det bare mig som har tabt sutten :o:o
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#16
T.Hansen Skrev:
KimT Skrev:Der er kommet forskellige Ploprof i år og har man 5.000.000 kr. man ikke ved hvad man skal bruge på, er der en mulighed her Icon_e_smile

Billede fra Issing's Instagram.

İmage
Sikken en øjenbæ, eller er det bare mig som har tabt sutten :o:o
Næh, det er virkelig ikke kønt - jeg har svært ved at komme i tanke om et ur der er grimmere <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: --> Jeg fatter ikke at man vælger at lave et bling-bling Ploprof? Icon_crazy
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#17
Den der Globemaster i Sedna gold...... Icon_crazy Icon_love

Omega har efterhånden bare så meget mere at byde på end mange af de andre.....
Svar
#18
KimT Skrev:Guld Speedmaster med "panda" skive. Billede fra hr. Issing's Instagram.

İmage

Pandaskive Icon_love Hvis jeg skulle have en kronograf, skulle den have sådan en skive... Daytona, tudor chrono heritgage eller denne her. Drømmen lever.
Svar
#19
D.Sandberg Skrev:İmage

Begge modeller er superflotte - og jeg som skulle spare op til et Panerai...
Svar
#20
Nu sparer du så op til et Globemaster med blå skive. #evolution
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)