19-03-2015, 02:24 PM
Den bliver lidt vag i hvid...
|
Basel
|
|
19-03-2015, 02:24 PM
Den bliver lidt vag i hvid...
19-03-2015, 02:50 PM
Jeg foretrækker også - som den slemme hamster - den blå
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
19-03-2015, 02:51 PM
^
No shit.
19-03-2015, 10:44 PM
KimT Skrev:Der er kommet forskellige Ploprof i år og har man 5.000.000 kr. man ikke ved hvad man skal bruge på, er der en mulighed herSikken en øjenbæ, eller er det bare mig som har tabt sutten :o:o You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
19-03-2015, 10:59 PM
T.Hansen Skrev:Næh, det er virkelig ikke kønt - jeg har svært ved at komme i tanke om et ur der er grimmere <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: --> Jeg fatter ikke at man vælger at lave et bling-bling Ploprof?KimT Skrev:Der er kommet forskellige Ploprof i år og har man 5.000.000 kr. man ikke ved hvad man skal bruge på, er der en mulighed herSikken en øjenbæ, eller er det bare mig som har tabt sutten :o:o Mvh Danny
20-03-2015, 08:19 AM
Den der Globemaster i Sedna gold......
Omega har efterhånden bare så meget mere at byde på end mange af de andre.....
20-03-2015, 12:45 PM
20-03-2015, 12:47 PM
21-03-2015, 04:38 PM
Nu sparer du så op til et Globemaster med blå skive. #evolution
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|