Overvejer Pam024
Er i kontakt med svensk sælger af et helt nyt PAM024 til 25.500.-

Synes umiddelbart at det er et godt tilbud, ca 4000.- under nyprisen hos Klarlund.

Er der nogle som har erfrainger med denne model som kunne tænke sig at dele dem med mig. En vurdering af gensalgsværdien om nogle år må også gerne indgå.

Mvh
Michael Thorsøe
Svar
Synes det er et lækkert ur. Faktisk så synes jeg det er det lækreste SUB som Panerai har lavet. Mange vil nok være uenige, men sådan har jeg det.

Synes det er meget enkelt - noget som jeg synes gør det fedt.

Men det er jo smag og behag.

Mht. gensalgsværdi, så ved jeg det ikke.

Ved at der ikke kommer så mange af dem til Danmark og derfor et sjovt ur at have i Danmark.

SUB'en ser også lækker ud med læderrem. Her et billede af mit med hjemmelavet læderrem:

İmage

Håber du kan bruge det til lidt.

Torben
Svar
Hej Sub.

Tak for dit indlæg, det hjælper altid lidt at høre anders meninger.
Hvad siger du til prisen ?, lyder det ikke ok for et helt nyt ur

Mvh
Michael
Svar
Kan jo også se at der medfølger en ekstra rem. Så det er en god pris synes jeg.

Torben
Svar
Jeg har lavet en aftale med sælger som sender billeder af uret, samt div papir. Kunne du ikke se på dem, og evt tjekket ægthed osv. Jeg har som sagt ikke den store erfaring med Panerai, og er derfor også lidt bange for at blive snydt. Så lidt hjælp vil være rigtigt dejligt. Hvis jeg siger god for uret, skal vi mødes i Malmø for at færdiggøre handelen.

På forhånd tak.

mvh
Michael
Svar
Thorsøe Skrev:Jeg har lavet en aftale med sælger som sender billeder af uret, samt div papir. Kunne du ikke se på dem, og evt tjekket ægthed osv. Jeg har som sagt ikke den store erfaring med Panerai, og er derfor også lidt bange for at blive snydt. Så lidt hjælp vil være rigtigt dejligt. Hvis jeg siger god for uret, skal vi mødes i Malmø for at færdiggøre handelen.

På forhånd tak.

mvh
Michael

Har været i kontakt med sælger om et ander ur for noget tid siden. Han virker meget reel så du skulle ikke have noget problemer hvis alle papirere er med og du kan hente det i Malmø. Prisen virker rigtig god.
Svar
Jeg har haft flere forskellige submersibles (PAM 24 og 25). Det er et lækkert ur. Jeg kan godt lide T-skiven som Panerai har fortsat med at benytte på denne model som det eneste. Desuden hobnail skiven på pam 25 er lækker.

Den eneste ulempe er dykkerkransen. På A- og B-serien klikker den i 5 min intervaller Icon_e_confused Nok bruger man aldrig kransen men derfor skal den være brugbar.

De nyere modeller bevæger sig i minutklik. Desværre har Panerai meget at lære af Rolex, Omega, ect. Kransen har slør og klikkene lyder og virker bestemt ikke som noget der bør sidde på et 30 kkr. ur. Snare noget til 5 kkr Icon_e_confused

Nå det var ikke for at ødelægge glæder ved dit måske nye ur. Gensalgsværdien for et ok brugt ligger på 21-23 kkr. hvis det er komplet og har alm. brugsspor.

/Mads
Svar
så vil du få svar fra flere. Billedet i annoncen kan jo ikke bruges til noget, så billeder af uret ville være godt. Især af bagsiden.

Mht. drejekransen, så kunne den godt køre bedre, men jeg har både Panerai Sub, Rolex Sub og Omega Sub. De er lige dårlige allesammen. Tilgengæld, har jeg lige købt et Sinn U1, som har en fantastisk drejekrans. Her kunne de store firmaer lære noget. For den kører bare som smurt og sider helt fast.

Så hvis du også er til SUB'er, så køb et billigt logo Panerai og et Sinn dykkerur.

Torben
Svar
Tak til jer alle for jeres super respons. Som sagt er jeg ny på panerai markedet, kender faktisk intet til Panerai, selvom jeg både har Rolex,Rreitling og omega derhjemme, og er søn af en urmager. Jeg er nok en af dem som køber efter smag, og nyhedens interesse. Jeg har længe været på udkig efter et Panerai, gerne et af de mere sjældne, 25K har jeg beslutte at ville give, hvilket også har givet mig problemer med valget, da jeg også synes de historiske modeller er lækre. Jeg hører gerne hvis nogen af jer kommer med andre alternativer som kunne være interssante at kigge på, brugt er ok, bare standen er super. Jeg ved at ventetiden på et nyt er lang næsten lige meget hvad man skal have, så....

Jeg har fået billeder og dokumentation på 024, ser frem til jeres kommentarer.

Ja så kom problemet, hvorad får jeg jpg. billeder herind ??

Hilsen
Michael Thorsøe
Svar
Så skal du kopiere billederne ind som IMG. Det skulle virke.

Torben
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)