2 gl. omegaer - men er prisen ikke ved at være der ?
Hej

Muligvis har Omega selv budt på den auktion, Omega Danmark ved det ikke, men mener at det er en mulighed.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Muligvis har Omega selv budt på den auktion, Omega Danmark ved det ikke, men mener at det er en mulighed.

MVH Peter

Tja det er ved at være velkendt at de store mærker selv opkøber de sjældneste ure. Håber det er for at udstille urene på deres museum og ikke for at presse priserne op Icon_rolleyes

/Mads
Svar
Jeg har lige set denne 2915 inde hos BoM. Han har lavet service på den for Lauritz. Fantastisk ur. Bo fortæller den kommer på auktion igen.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej

Er du sikker på at det er den samme, jeg lagde mærke til det andet ur i omtalte lot kom på auktion igen.

MVH Peter
Svar
Så er den på auktion igen. Men underligt nok i Norge igen? Har den været en tur omkring DK for at blive serviceret mon? Håber da køber er sluppet for at betale moms og told halløj.

Så er det spændende om køberen fra sidst kan lave lidt kr. på den. Det var nu sjovere sidst den var på pga den lave vurdering osv. Nu er det bare endnu et dyrt ur på auktion Icon_cry Tror nu næppe at den går for over 60-65 k. Det virker nu lidt tomhjernet at sælge igen, idet uret sidst har kostet ham ca. 66 k inkl. salær. Dertil service på ca. 5-8 k som nok ca. går op med det andet ur i auktionen. Han skal også af med 10 % sælger salær. Dermed skal uret mindst hive 70-72 k hjem for at han bare tjener på det. Ikke meget luft op til vurderinger... Han får i hvertfald ikke job i min vintage ur-butik (som jeg iøvrigt ikke har).

Men flot arbejde Bo Icon_cool

/Mads

[url]"http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?LanguageId=1&ItemId=1204450">http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?L ... Id=1204450[/url]
Svar
Det skal blive spændende at følge den!

Men personligt ville jeg ikke vælge at sælge sådan et ur på Lauritz.

vh Baun
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Så er den på auktion igen. Men underligt nok i Norge igen? Har den været en tur omkring DK for at blive serviceret mon? Håber da køber er sluppet for at betale moms og told halløj.

Så er det spændende om køberen fra sidst kan lave lidt kr. på den. Det var nu sjovere sidst den var på pga den lave vurdering osv. Nu er det bare endnu et dyrt ur på auktion Icon_cry Tror nu næppe at den går for over 60-65 k. Det virker nu lidt tomhjernet at sælge igen, idet uret sidst har kostet ham ca. 66 k inkl. salær. Dertil service på ca. 5-8 k som nok ca. går op med det andet ur i auktionen. Han skal også af med 10 % sælger salær. Dermed skal uret mindst hive 70-72 k hjem for at han bare tjener på det. Ikke meget luft op til vurderinger... Han får i hvertfald ikke job i min vintage ur-butik (som jeg iøvrigt ikke har).

Men flot arbejde Bo Icon_cool

/Mads

[url]"http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?LanguageId=1&ItemId=1204450">http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?L ... Id=1204450[/url]

Køber brugte sin fortrydelsesret Mads, og sælger har så splittet de 2 ure og nu er tiden altså kommet til at sælge 2915-1´eren efter renoveringen. Har også haft uret i hånden, den er da for lækker, men der er jo lige det problem at viserne ikke er de originale. Mark II'eren er vist røget for længst!
Svar
Undskyld min uvidenhed, men hvorfor har "man" ikke monteret de rigtige visere på? Er de ikke til at få mere?

Det ser da helt fjollet ud med de der BA!

John
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
JohnFyn Skrev:Undskyld min uvidenhed, men hvorfor har "man" ikke monteret de rigtige visere på?
Er de ikke til at få mere?
Det ser da helt fjollet ud med de der BA!
John
Problemet er, at de "fjollede" BA er de korrekte visere.
Uret er selve "ikonet" for BA's oprindelse.
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Ja helt korrekt - Men alligvel altså nyere end uret, hvilket for rigtige samlere oppe i de her beløb er et minus, og man kan ikke få gamle visere der er fra urets produktionstid til den - bare som uddybning
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)