Hvor nøjagtig er et Omega Seamaster automatic?
Hej

Jeg har købt mig drømmeuret brugt. Et Seamaster Proffesionel 300m Ref. 2254 automatic. Værket er et Caliber 1120 Icon_cool. Skal sige at det er i superstand!

Hvor nøjagtigt går sådan et værk og hvor godt er det egentligt

Skal sige at jeg ikke har modtaget det endnu. Icon_e_smile

Nogen inputs omkring dette ur
Omega Seamaster 2254.5000
Steinhart Ocean One

Svar
Uden at have tjekket det, mener jeg det hedder -4 til +6 sek/døgnet før det kan blive COSC certifikeret, som det er.

/Henrik
Svar
hej du skal gå ind på side 4 eller 5 der står et Emne med sort omega cal.1120 der har du alle svar hilsen peter g ps .tillykke med det det skal du nok blive glad for .
Svar
Har et Seamaster med Cal. 1120. og det taber ca 3 til 5 sek i døgnet alt afhængig af temperatur, etc.
Svar
KpN Skrev:Har et Seamaster med Cal. 1120. og det taber ca 3 til 5 sek i døgnet alt afhængig af temperatur, etc.
Sørg for at den ligger på " ryggen" når den sover om natten. (det gør de fleste vel normalt, men hvis du har for vane at lægge den på siden, kan dú hente en del af fejlen ved at lade den ligge på bagpladen - der taber den mindst

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej DS!

"You have choosen wisely!" Tillykke med din nye klokke! Den bliver du rigtig glad for...

Hvis uret ikke er mere end 4-5 år gammel er det faktisk muligt at maile til Omega og få tilsendt et COCS-certifikat ganske gratis!

Du tager et billede (digitalt) af uret + div. cards - så sender du en mail med billedet til aftersales(snabela)omega(dot)ch og beder pænt om et COCS-certifikat - så kommer det efter et par uger!

Mvh
John
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)