Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Jeg tror sagtens flotte ex af 321 kan koste 27000 kr - jævnfør Klaus/klaus/klaus sagen.
Sekundviseren mener jeg KlausM er lidt tvivlende på sikkerheden i - men jeg kan huske forkert.
billederne rækker ikke for mig til at sige noget helt specifikt, men det ser vel temmeligt godt ud, og er den i noget der ligner mint (misbrugt ur oftest) condition, så tror jeg de 27-28 tdkk er prisen mange steder faktisk?
Se den mod - i mine øjne langt mindre spændende ure fra ex rolex, som jo let koster 27-28.000 dkk
vh
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Hej Darko
Er prisen så skæv? Ja lidt høj er den da givet, går den så går den.
Men vi har jo været vidne til en 321 til 27.000.- her på forum, så måske er priserne endelig på vej derop ad.
Men med tanke på et helt nyt visersæt og forkert chronosekund så er prisen da nogle tusinde for høj, "near mint" eller ej.
På ebay ser man jo også astronomiske "buy now" priser, men bliver de nogensinde solgt til de priser?
•
Svar: 1,094
Tråde: 196
Modtaget Likes: 143 i 54 svar
Givet Likes: 9
Tja,
I har måske fat i noget. Kun fordi jeg her i DK har set flotte originale 321 modeller til 20k.
Anyway - jeg undrede mig bare lidt. Jeg kan se det samme for Flightmastere - de går rask vær for 25-30K for en 910'er i udlandet...
Fortsat god dag.
d.loncar
•
Loncar Skrev:Tja,
I har måske fat i noget. Kun fordi jeg her i DK har set flotte originale 321 modeller til 20k.
Anyway - jeg undrede mig bare lidt. Jeg kan se det samme for Flightmastere - de går rask vær for 25-30K for en 910'er i udlandet...
Fortsat god dag.
d.loncar
Du må meget gerne smide en PB hvis du ser en flot original (inkl. visere) 321 til omkring de 20 - så slår jeg til
Jeg synes - som jeg skrev, i lyset af nyere rolex ure som går til 27.000 f.eks, så er 27.000 for en 321 Speedmaster i pæn stand, en OK pris, og jeg tror, som du at både Speedmaster og Flightmaster holder priser ganske godt pt
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Så vidt jeg kan se er den også uden lænke, som vel næsten er sværer at få fat i end selve uret!
Der er pt. en 321 til salg her på siden til 18,5k, men den er "poleret" - og ikke "near MINT"...
John
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg syntes 26 k er for meget for det ur. 17-18 k ville være mere passende. Men går den så går den... Husk på når vi taler vintage er stand og tilbehør alt afgørende og prisen kan let svinge 50-100 % på samme model. Det ur som blev solgt her på siden til 26-27 k var langt flottere og med boks/papirer. De to ting kan ikke sammenlignes. Den trekantede sekundviser er en replacement. Så vidt jeg ved SKEL en cal. 321 have den ovele sekundviser og ikke en trekantet.
/Mads
•
Mads Gjødesen Skrev:Husk på når vi taler vintage er stand og tilbehør alt afgørende og prisen kan let svinge 50-100 % på samme model. Det ur som blev solgt her på siden til 26-27 k var langt flottere og med boks/papirer. De to ting kan ikke sammenlignes. Den trekantede sekundviser er en replacement. Så vidt jeg ved SKEL en cal. 321 have den ovele sekundviser og ikke en trekantet.
/Mads
Jo men jeg er enig - måske 22 også var OK, men ikke noget usædvanligt. Ja jeg ser det også hos Maddox som at sekundviseren skal have den ovale slutning, men synes at KlausM - eller hvem var det - havde noget på det?
Jeg synes stadigt at det er meget ur for pengene i forhold til en 23 år gammel sub, men måske en irrelevant sammnligning
vh
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Hvis man gransker Omega's vintage sider kommer man frem til at flere viser typer kunne have været i spil. Jeg må så sige at jeg ikke helt synes Omega er så overbevisende og holder nu selv på at 321'eren skal have en oval afslutning frem for en flad på chrono sekundviseren.
Mvh
Klaus
•