Le Mans ur til vinderne?
Ja det skulle man tro, der jo i hvert fald hans navn på...
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
faktisk lidt morsomt at ROLEX giver daytonaer væk på le mans
eller er det bare mig Icon_cool
Svar
Det er nok fordi de ikke har en Rolex le Mans - ellers ville de sikkert give den bort på Daytona
Nej hvor de pladskede champagne ned over æskerne - jeg så TK sparkede sin lidt væk, men rent champagne bad til alle. Det øger nok værdien hvis man får certifikat "Champagnebadet på Le Mans præmie scene 2008"
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
"Champagnebadet på Le Mans præmie scene 2008"

Ja det kunne godt være det ville få det til, at stige lidt Icon_e_wink
Svar
Jeg ved Tom K. selv fik skaffet et hvidskivet Daytona efter hans første Lemans sejer, hvor han fik graveret noget i. Men det var ikke officielt.

Han er iøvrigt ganske glad for ure og har også været med til flere officielle happenings for bla. Chopard. Jeg tror kun han har lagt navn til Rosendahl uret og har derfor ingen løbende forpligtelser. Ville jeg sgu også nødig med de ure når man har et par Daytonas liggende Icon_e_confused

Jeg ved også at Rolex er sponsor til Daytona 24h, hvor vinderne får et Daytona.

Det er den store Daytona boks de har på billedet. Men det kan jo være den også bruges til andre modeller. Håber Tom K. giver svar Icon_cool

/Mads
Svar
jeg var på VIP tur og se formel 1 test i frankrig Icon_cool for noget tid siden
sammen med en gruppe bilfolk der var en med som kendte tom
og havde fået et af hans rosendahl ure i fødselsdags gave

han var meget glad for uret så det var rigtig godt
men det var ikke et ur jeg på noget tidspunkt ville købe

jeg mener han sagde det kostede omkring 5k
det syntes jeg er vel pebret hvis det passer
Svar
Det er synd når Rosendahl kaster sig ud i specielle designure med Tom Kristensens navn - at de så ikke ofrer en rigtig god motor og stor finish af kassen. Den ville blive dyrere, men nok pengene værd. Som nu er 5000 kr virkeligt på grænsen også i min optik
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Det har vist været diskuteret nogle gange før. Rosendahl urene skal købes for designet og ikke pga værk/finish. for så burde de koste max. 2 k.

/Mads
Svar
[url]"http://www.rosendahl-watches.dk/Default.aspx?ID=2372">http://www.rosendahl-watches.dk/Default.aspx?ID=2372[/url]

Ikke lige min smag og quartz til kr. 3350,- og op for et totalt ukendt urmærke.

Design eller ej det holder ikke.

Thomas
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Det har vist været diskuteret nogle gange før. Rosendahl urene skal købes for designet og ikke pga værk/finish. for så burde de koste max. 2 k.

/Mads
Yes det har vist - men jeg synes, at hvis Rosendahl, Georg Jensen (eller Stelton en dag) vil ud i et ur - med design værdi, så skulle de tillade lidt bedre motorer og mere finish af kassen med lækker stål forarbejdning, kombination af børstet/blankt - , som jo ofte er netop de danske designvirksomheders stærke side.

Så kan den koste 12-15.000 men være mere interessant, men de har jo nok undersøgt markedet og ved hvad de gør
vh
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)