31-10-2008, 08:59 PM
jeg har lænke på mit Omega planet ocean, og ville gerne skifte det ud med den gummirem jeg har til det. er det noget man selv kan gøre?
Martin
Martin
|
Er det svært,at skifte sin lænke på sit PO selv?
|
|
31-10-2008, 08:59 PM
jeg har lænke på mit Omega planet ocean, og ville gerne skifte det ud med den gummirem jeg har til det. er det noget man selv kan gøre?
Martin
31-10-2008, 10:43 PM
Ja men hvis man aldrig har set det gjort, og ikke prøvet selv på noget lidt billigere, så betaler det sig ikke i forhold til lige at få en urmager til at klare
det. Du får så let ridset uret vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
01-11-2008, 12:32 PM
Jeg har også lænke på mit PO og skiftede selv til gummirem. Det er nemt nok, men du skal bruge det rigtige værktøj og evt. få urmageren til at vise dig hvordan. Som hannover_dk siger, så kommer man nemt til at lave ridser!
01-11-2008, 06:56 PM
hvordan gør man? jeg kan godt få presset spliten ud af hullet, men ved ikke hvad jeg så skal gøre?
01-11-2008, 11:07 PM
Hmm hvis du spørger hvordan du skal gøre, ville jeg søge prof. hjælp...
Hvis du let selv kan gennemskue det er der chancer for at det bliver en succes... Du skal have det rigtige værktøj til at skubbe splitten på indersiden af endestykket. Dette skal gøres fra begge sider hvorefter du trækker i lænken. Få evt. en urmager til at vise dig det første gang, så du kender proceduren. Det er ikke raketvidenskab for en handyman Men er du typen der reparerer alt med gaffatape så drop projektet... /Mads
02-11-2008, 12:40 AM
jeg kan ikke lurer hvordan splitten fungere, kan godt skubbe den ind fra den ene side, men kan ikke samtidig skubbe fra den anden side af. må heller få en pro. til at vise mig det. en skam, hader når jeg ikke få noget til at fungere og synes også ideen forsvinder lidt, hvis man skal til en prof, hver gang man ville skifte rem.
02-11-2008, 12:57 AM
Det skal jo sådan set fungere hvis du får den ud i den ene side-Så skal du kunne vrikke remmen af. Man tager bare en side
Lige så når du sætter den på, så "puttter" man stiften ind i den ene side, og presser en ind i den anden - så man kan få remme/lænken på, men igen, hvis det ikke glider let for dig, så lad være og overlad til en proff og se med vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|