jacob jensen
Unregistered
ENIG med morgan jeg ville også være mere urolig med hensyn til
garanti spørgsmål(måske unødvendigt med OMEGA).
Men at tage uret gennem tolden uden at betale afgifterne
ville ikke røre mig.(har dog aldrig gjort det)
Men jeg mener også at skal der laves en "home made" rabat på dit
nye OMEGA er der andre hylder der er nemmere at tage fra
end at flyve det hjem fra USA
God tur (bare det var mig

)
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
1. Det oprindelige sps. gik på USA - derfor har jeg ikke skrevet om at det er billigere i UK pt.
2. Ja, man skal "melde sig selv" ved ankomsten i lufthavnen, så slipper man med told/moms. Hvis man ikke gør det er det told/moms + bøde.
....jeg betaler mere end 52% af min indtægt i skat, moms og afgifter så jeg mener nok at jeg bidrager til vores fælles husholdning!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 256
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Hej Bungie!
Jeg vil holde med flokken og sige: Det er 100% sikkert at man kan finde rigtig mange ur-mærker ligeså billigt på nettet(især indenfor EU), som at købe i USA. Men naturligvis ikke
alle...
Jeg har f.eks. ledt
længe efter Hamilton ure på diverse hjemmesider (der er ingen danske forhandlere af urene) men da det er et amerikansk mærke, er størstedelen af markedet også dér. Så lige mht. Hamilton tror jeg faktisk du ville kunne lave noget fordelagtigt ved at købe i USA...
- Så er vi selvfølgelig tilbage ved spørgsmålet om, om man ønsker at forbryde sig for at spare lidt $$$
Og lige en off-topic:::
lov mig at du kommer til at besøge en eller flere af deres nationalparker under dit besøg - der er
fantastisk natur derovre!!!!
- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
•