Hvilket kan du bedst lide?
Nr 3.

Kasseformen, viserne og skivelayoutet er hver især mine absolutte farvoritter blade de mange muligheder som Omega har tilbudt igennem tiden - i kombination opnår man, i mine øjne, et sublimt ur. Jeg har selv to "dress" med præcis samme kasse, visere og skivelayout, med den tilføjelse at der er tal ved 3, 6, 9 og 12.
Over 50% af min samling har samme kasse som nr. 3. og ca. 80% har subdial.

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
jeg kan ikke fremhæve den ene frem for den anden
syntes at dine ure er flotte hver for sig
smag og behag vil altid være forskellig Icon_e_smile

hilsen Ib
Svar
Klart nr. 3 - Den lille sekundviser nedsænket i den skive er en fed detalje.
Flot skive og kasseform

/Tommy
Svar
Hej Baun

Klart den med sort urskive, men lænken skal langt væk fra det ur.

MVH Peter
İmage
Svar
Nummer 3 og 1 i nævnte rækkefølge. Argumenterne har været givet af andre, og jeg er helt enig.

Kunne gog godt tønke mig at se urene fotograferet i nøjagtig samme position forfra.
Svar
peter Skrev:Hej Baun

Klart den med sort urskive, men lænken skal langt væk fra det ur.

MVH Peter
Jeg holder mig til nr 1 eller 3 (og skal jeg vælge der liver det nr 1) - men ja - fy for putgarten for en lænke på den sortskivede Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Speedy Skrev:Nummer 3 og 1 i nævnte rækkefølge. Argumenterne har været givet af andre, og jeg er helt enig.

Kunne gog godt tønke mig at se urene fotograferet i nøjagtig samme position forfra.

Når jeg nu får dem hjem og "tørret lidt af" - sat en rimelig rem på og poleret glasset skal jeg se om ikke der kan blive tid til både et gruppebillede og et i samme vinkel af hvert ur.

vh baun
Svar
Jeg har nu hentet alle urene ....

Så når jeg nu kommer hjem og får den tørret af og fotograferet - skal i bare se.

Umiddelbart ser de alle godt ud - en af dem har ikke søuhyre bagpå - men hvilken - tror du? Icon_mrgreen

Ingen præmie - men stor ære at tjene!

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Jeg har nu hentet alle urene ....

Så når jeg nu kommer hjem og får den tørret af og fotograferet - skal i bare se.

Umiddelbart ser de alle godt ud - en af dem har ikke søuhyre bagpå - men hvilken - tror du? Icon_mrgreen

Ingen præmie - men stor ære at tjene!

vh Baun

Nå den udfordring .... var for stor!

Nå men så kommer resultatet i næste afsnit.

vh Baun
Svar
Her er så billeder fra ens vinkler og bagside:

Seamaster 30 mm fra 1961 med den rem der fulgte med:

İmage
İmage
İmage

Seamaster 30 fra 1963 med sort skive nu med sort rem:

İmage
İmage
İmage

Seamaster 30 mm fra 1957 med original og ret speciel Omegarem og det originale spænde - det er blevet en keeper. Sad den rem og spænde på uret da det forlod forretningen?:

İmage
İmage
İmage
İmage

Seamaster 30 mm fra ca 1962 på en ny strudserem. Skal have nyt glas - men her er den alligevel:

İmage
İmage
İmage

og her alle 4....

İmage

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)