Two more Connies
først tillykke md dine flotte ure Psn Icon_e_biggrin
jeg har et næsten magen til ville lige lægge det ud
til jer håber på en saglig bedømmelse
hilsen Ib

İmage
Svar
psn Skrev:Tak skal I have!

Jeg er også selv godt tilfreds. Undrer mig nu over, at I ikke kommenterer på den for lange sekundviser, der formentligt er blevet skiftet på et tidspunkt.

Peter

Du har helt ret Peter. Den lange sekundviser er ikke original, den er skiftet på et tidspunkt. Det er efterhånden en del år siden at omega ikke længere kunne levere de korrekte visere, der passer til piepan skiver.
Den lange sekundviser som der er på din er blevet brugt på rigtig mange af deres ure, den har de masser af.

Får du brugt dine nye constellations, inklusiv den med certifikatet?

vh
Tommy
Svar
ib1340 Skrev:først tillykke md dine flotte ure Psn Icon_e_biggrin
jeg har et næsten magen til ville lige lægge det ud
til jer håber på en saglig bedømmelse
hilsen Ib

İmage

Hej Ib

Dit er nu temmelig forskellig fra psn's idet dit har stål/sølv/hvide - index/visere/skrift.

Jeg vil meget gerne se et bedre billede lige forfra - og i bedre opløsning af dit før jeg udtaler mig. Især dato-vinduet of Swiss made vil jeg gerne se tydeligere.

vh Baun
Svar
Hej Ib!

Tak for tilykket!

Som jeg ser det er patineringen synlig i den nederste kant af glasset, men som Baun siger. Vi må se et billede fra fronten.

Ps: Stjernen ser lidt stor ud i mine øjne.
Mvh. Peter
Svar
tak for tilkendegivelserne og undskyld peter at jeg såddan mænger mig på
kunne ikke lade være Icon_e_smile
sender billeder når min makrolinse kommer hjem
Svar
her er så nyt billed

İmage
Svar
Hmmm...

Jeg er ikke sikker, men jeg tror den er ok - dvs original. Det kunne se ud som om nogen har forsøgt at rense den af eller noget lignende på et eller andet tigspunkt, men jeg kan ikke se noget der får meg til at sige redail.

Lidt smus omkring stjernen, som også sidder lige, lidt smus omkring time markeringer! Den kan godt være ok!

Men jeg ville nok personligt tage den forbi Peter Halse før jeg bød på den.

vh Baun
Svar
takker for din udtagelse Baun !
uret er ikke på auktion
men i privat eje Icon_e_biggrin

hilsen Ib
Svar
ib1340 Skrev:takker for din udtagelse Baun !
uret er ikke på auktion
men i privat eje Icon_e_biggrin

hilsen Ib

Icon_razz
Selvfølgekig - det var heller ikke det jeg mente, blot at jeg ville lade Peter H. kigge på det før jeg bød mere end det er værd med en redail. men jeg tror det er den originale skive!

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)