Speedy landet...
Her i aften landede der en Speedmaster Proffesional på mit håndled som jeg ikke tror forummets kendere har set ret mange af før!

Den smukke stålskive, den sorte "trekantede" chronosekund og de helsorte subdial visere giver sammen med stål lunetten uret et helt særligt udtryk syntes jeg.

Fandt min sorte Hirsch Proffesional rem frem som jeg syntes passer flot til uret, men der skal da osse prøves en brun rem, samt senere en lænke ref. 1471 som er på vej.

Hvad syntes I om uret?

İmage
Svar
Kanon flot ur, hvad er ref. nummeret på den?(jeg kunne godt tænke mig at finde lidt data på den)
Svar
HenrikSMøller Skrev:Kanon flot ur, hvad er ref. nummeret på den?(jeg kunne godt tænke mig at finde lidt data på den)

Jeg har lidt drilsk ladet være med at skrive ref. eller lignende. Lad det være en opfordring til eksperterne om at komme på banen. Præmie til den korrekte udredning kan udloves Icon_e_biggrin .

PS. Der er er par stykker som selv ved at de ikke kan deltage i konkurencen, de bedes også holde lav profil med løsningen!
Svar
?????? hmmm og intet med Alaska project og ??? - jeg må ha en klap nede eller ??? Icon_question Spændt Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej.

Kan vi ikke få nogle flere billeder af den flotte sølv skive.
Svar
Columbo Skrev:Hej.

Kan vi ikke få nogle flere billeder af den flotte sølv skive.

Hej Colombo
Kan desværre ikke gøre det meget bedre lige nu;
İmage
Svar
Flot rem, klæder en Speedy.
Den fås jo også i mørkebrun, og lysere brun, og marineblå endda.

Tillykke, så fik du alligevel fingre i den.

/Peter
Svar
Det er et rigtigt flot ur Icon_e_smile Tillykke med det.

Hans H
vh Hans Henrik
Svar
Super flot Icon_e_smile

Hvad er historien bag viserne - de er (for mig) noget utraditionelle for en Speedmaster ... ?
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Super flot Icon_e_smile

Hvad er historien bag viserne - de er (for mig) noget utraditionelle for en Speedmaster ... ?
Mon ikke det er et flot eksemplar af arten Omegazobrycon Bennybundgardius - variatus skivobiancoetviserae vi her ser???
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)