Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Rolex er langt fra det mest eksklusive mærke men du får måske det mest driftssikre og holdbare ur fra dem. De har vel også den billigste driftsøkonomi over tid (eks. 30-40år) i forhold til de mærker der placerer sig over i eksklusivitet.
Kasper kan du ikke smide et budget på bordet? Det vil gøre det langt nemmere at rådgive dig.
Mvh
Klaus
•
Svar: 55
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
KlausM Skrev:Rolex er langt fra det mest eksklusive mærke men du får måske det mest driftssikre og holdbare ur fra dem. De har vel også den billigste driftsøkonomi over tid (eks. 30-40år) i forhold til de mærker der placerer sig over i eksklusivitet.
Kasper kan du ikke smide et budget på bordet? Det vil gøre det langt nemmere at rådgive dig.
Mvh
Klaus
Jo, det kan jeg da godt.
Max beløb : 80.000kr.
•
Pante Skrev:KlausM Skrev:Rolex er langt fra det mest eksklusive mærke men du får måske det mest driftssikre og holdbare ur fra dem. De har vel også den billigste driftsøkonomi over tid (eks. 30-40år) i forhold til de mærker der placerer sig over i eksklusivitet.
Mvh
Klaus
Jo, det kan jeg da godt.
Max beløb : 80.000kr.
Det skal dog lige siges , at jeg bestemt ikke regner med at bruge så meget , men det er det budget som jeg har at gøre med.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
For det beløb er der frit valg på rigtig mange hylder. En ønske situation for mange. Som første ur skal du nok ikke bruge mere end halvdelen maks. idet du ikke finder uret for livet i første hug og ved hver handel er der som udgangspunkt et tab. Med 80k kan der tabes mange penge.
Som udgangspunkt skal du nok finde dig en stil eller design som der er nævnt tidligere. Eksempelvis er der mange der godt kan lide dykkerure selv om det aldrig kommer i vand. Sekundært funktion...skal uret bruges til eks. dykning, tidtagning, dress osv. Så kan kvalitet, materiale valg og værk diskuteres bagefter.
Mvh
Klaus
•
Nej regner heller ikke med at bruge mere end halvdelen , men jeg kan ikke rigtig finde nogle priser på Panerai og Anonimo.
Rolex er nu ganske let at finde
•