HJÆLP til Speedmaster model !!
Hej

hvad hedder denne model ?

Kan nogen hjælpe mig ??
Svar
Det var ikke noget præmiefoto - men det er vel en Speedmaster reduced = lidt mindre end de andre, 38 mm, med automatik baseret på ETA 2892 med D&D kronograf modul

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
nej ved godt billedet ikke er det bedste, men det er som jeg havde i tankerne et reduced, ikk ?

Det var til salg på Ebay, men uden de store oplysninger
Svar
Det er en model 175.0043 (eller 375.0043 med lænke) med enten cal. 1155 eller 1152 alt efter hvornår i 90'erne det er fra - så værket er altså baseret på Valjoux 7750 og ikke ETA 2892 med DD modul - sorry Hannover Icon_smil
Og officielt vist nok 39 mm. Modellen kunne fåes i rigtig mange skive varianter, men denne her er en af de mere vellykkede IMO. Lænken ser korrekt ud - ref. 1468 såvidt jeg husker. Skal nok ikke koste meget mere end 6-7.000 kr. hvis det er på ebay, og det forudsat box+papirer samt god stand!

Godt nytår Icon_smil
/Kim
Svar
kox Skrev:Det er en model 175.0043 (eller 375.0043 med lænke) med enten cal. 1155 eller 1152 alt efter hvornår i 90'erne det er fra - så værket er altså baseret på Valjoux 7750 og ikke ETA 2892 med DD modul - sorry Hannover Icon_smil
Og officielt vist nok 39 mm. Modellen kunne fåes i rigtig mange skive varianter, men denne her er en af de mere vellykkede IMO. Lænken ser korrekt ud - ref. 1468 såvidt jeg husker. Skal nok ikke koste meget mere end 6-7.000 kr. hvis det er på ebay, og det forudsat box+papirer samt god stand!

Godt nytår Icon_smil
/Kim
Den fejl har jeg lavet før - så nu må jeg vel lære det tak Kox

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)