Svar: 349
Tråde: 60
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 4
Jeg er helt sikkert også interesseret i:
- Omegamania
- Omega - A Journey through Time
Kan vi gå sammen om indkøb og eventuelt spare lidt penge?
Mvh
John Borgbjerg
Med venlig hilsen
Borgbjerg
•
Svar: 144
Tråde: 21
Givet Likes: 0
Baun Skrev:Ur Rally 2011 - er der ikke noget med Fyn denne gang?
eller løber det ud i sandet?
vh Baun
Jeg tilbød til UR 2010 at kunne stå for lokaler, ned til åen i Odense, dette står jeg stadig inde for. (ikke overnatnings muligheder)
Måske kunne man snakke med Ragnar om en fremvisning + måske en smule økonomisk hjælp.
Mvh
Thomas
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
bartsimp Skrev:Baun Skrev:Ur Rally 2011 - er der ikke noget med Fyn denne gang?
eller løber det ud i sandet?
vh Baun
Jeg tilbød til UR 2010 at kunne stå for lokaler, ned til åen i Odense, dette står jeg stadig inde for. (ikke overnatnings muligheder)
Måske kunne man snakke med Ragnar om en fremvisning + måske en smule økonomisk hjælp.
Mvh - Thomas
... det lyder rigtig godt. - Hvis der ikke er parkeringspladser, lægger jeg blot til i Odense Å med denne:
... der er plads og bæreevne til yderligere 4 personer
Når der "formerer sig" en organisations gruppe, er jeg gerne behjælpelig med at oprette en "sticky" på forum. - Tak for det "opflagede" initiativ.
Med venlig hilsen - Geodoc
•
Svar: 144
Tråde: 21
Geodoc Skrev:Når der "formerer sig" en organisations gruppe, er jeg gerne behjælpelig med at oprette en "sticky" på forum. - Tak for det "opflagede" initiativ.
Med venlig hilsen - Geodoc
Så lidt
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Odense lyder jo ret midt i landet - en del kan måske klare sig med taxi til Odense banegård og videre til Jylland/København frem og tilbage - selv ret sent aften?
vh
•