26-03-2011, 11:31 PM
Efter at læst en masse herinde om klassiske ure, er jeg som så mange andre forelsket mig i et Omega Speedmaster Prof
Jeg har desværre ikke råd til en cal. 321, så jeg tænkte, at det næstbedste var en 861'er fra mit fødselsår (1979).
Jeg har efter langs tids søgen fundet en 79'er fra Italien på chrono24.com: Se her via google-translate
Forhandleren har dog skiftet en del ting på uret. Det skærer lidt i mine øjne, at skiven er skiftet
(Billede fra Chrono24)
Jeg vil da gerne have et "pænt" ur, men det havde nu også været sjovt med tritium-skive og det hele
Hvad er jeres holdning til et ur som dette? Ville i foretrække et "ramponeret" ur frem for et med forkert årgang på delene?
På forhånd tusind tak for hjælpen
Jeg har desværre ikke råd til en cal. 321, så jeg tænkte, at det næstbedste var en 861'er fra mit fødselsår (1979).
Jeg har efter langs tids søgen fundet en 79'er fra Italien på chrono24.com: Se her via google-translate
Forhandleren har dog skiftet en del ting på uret. Det skærer lidt i mine øjne, at skiven er skiftet
(Billede fra Chrono24)Jeg vil da gerne have et "pænt" ur, men det havde nu også været sjovt med tritium-skive og det hele
Hvad er jeres holdning til et ur som dette? Ville i foretrække et "ramponeret" ur frem for et med forkert årgang på delene?
På forhånd tusind tak for hjælpen

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)