Svar: 242
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Ikke, at det besvarer dit spørgsmål, men jeg har tidligere handlet med Precisiontime (som er en engelsk ikke-lagerførende agent), og alt fungerede upåklageligt. Den af mig specielt ønskede ur-model var lidt svær at skaffe til den lovede tid, men de holdt mig hele tiden orienteret via mails. OG så sparede jeg 4.000 kr. på listeprisen ikke at forglemme.
Uret blev sandelig også leveret særskilt med værditransport.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
•
Svar: 7
Tråde: 2
Jeg har nok bare været uheldig, men jeg bestilte d. 29 marts, og hørte ikke noget fra dem indtil jeg selv tog kontakt og bad om en opdatering. Dette blev jeg lovet to gange, dog uden held, og da jeg så idag snakkede med support fik jeg at vide at jeg kunne få en ca. dato (på leveringsdatoen vel at mærke) om et par uger. Nu har jeg afbestilt og er blevet enig med mig selv om at jeg hellere vil spendere lidt ekstra, og så få en ordentlig service oven i hatten.
•
Svar: 372
Tråde: 10
Modtaget Likes: 45 i 18 svar
Givet Likes: 127
djån Skrev:Jeg har nok bare været uheldig, men jeg bestilte d. 29 marts, og hørte ikke noget fra dem indtil jeg selv tog kontakt og bad om en opdatering. Dette blev jeg lovet to gange, dog uden held, og da jeg så idag snakkede med support fik jeg at vide at jeg kunne få en ca. dato (på leveringsdatoen vel at mærke) om et par uger. Nu har jeg afbestilt og er blevet enig med mig selv om at jeg hellere vil spendere lidt ekstra, og så få en ordentlig service oven i hatten.
Uret er spritnyt og kun lige været på messen - er ikke sikker på om det overhovedet er i butikkerne endnu. Tror du bare skal ha' lidt tålmodighed.

le J
•
Tukjær Skrev:OleJ Skrev:djån Skrev:Jeg har nok bare været uheldig, men jeg bestilte d. 29 marts, og hørte ikke noget fra dem indtil jeg selv tog kontakt og bad om en opdatering. Dette blev jeg lovet to gange, dog uden held, og da jeg så idag snakkede med support fik jeg at vide at jeg kunne få en ca. dato (på leveringsdatoen vel at mærke) om et par uger. Nu har jeg afbestilt og er blevet enig med mig selv om at jeg hellere vil spendere lidt ekstra, og så få en ordentlig service oven i hatten.
Uret er spritnyt og kun lige været på messen - er ikke sikker på om det overhovedet er i butikkerne endnu. Tror du bare skal ha' lidt tålmodighed.
le J
Speedmaster 3573 er da ikke nyt?
.. gik ud fra at han skrev cal 9300 i overskriften ! .. går ikke ud fra at en 3573 koster 7300 CHF

le J
•
prøv lige at læs det første indlæg igen Ole

det var en 3573 jeg bestilte og afbestilte, og den kommende cal 9300 version jeg nu spørger om.
mvh Anders
•
Svar: 336
Tråde: 20
Bare fordi en model er blevet fremvist på Baselmessen er det ikke ensbetydende med at den er klar til levering til forhandlerne.
Jeg er ikke forhandler og det er efterhånden nogle år siden jeg arbejdede fuldtid i branchen, men kender stadig nogle forhandlere.
Kigger man tilbage på de seneste ca. 5 år. er der flere eksempler på (især limiterede modeller) hvor de først kunne leveres opmod et år efter de blev præsenteret.
Jeg synes du skal gå ind til en omega forhandler og spørge direkte til pris og levering. Hvis produktet ikke har en dansk pris endnu og de ikke kan sige en eksagt leveringsuge endnu - så er produktet ikke lige om hjørnet.
mvh
Tommy
•
djån Skrev:prøv lige at læs det første indlæg igen Ole
det var en 3573 jeg bestilte og afbestilte, og den kommende cal 9300 version jeg nu spørger om.
mvh Anders
My bad

- sådan går det når man læser for hurtig! Fik ikke helt med at det nu var en ny søgning!

le J
•
Tommy Munk Skrev:Bare fordi en model er blevet fremvist på Baselmessen er det ikke ensbetydende med at den er klar til levering til forhandlerne.
Jeg er ikke forhandler og det er efterhånden nogle år siden jeg arbejdede fuldtid i branchen, men kender stadig nogle forhandlere.
Kigger man tilbage på de seneste ca. 5 år. er der flere eksempler på (især limiterede modeller) hvor de først kunne leveres opmod et år efter de blev præsenteret.
Jeg synes du skal gå ind til en omega forhandler og spørge direkte til pris og levering. Hvis produktet ikke har en dansk pris endnu og de ikke kan sige en eksagt leveringsuge endnu - så er produktet ikke lige om hjørnet.
mvh
Tommy
Jeg har forhørt mig ved to forhandlere i Århus nu, og mht. prisen lyder det til mit bud på 40-50k ikke er helt ved siden af (estimeret vel at mærke), men hvornår den var i butikken var de ikke glade for at give et bud på. Skal man dechifrere deres udtalelser bliver det et sted mellem september og januar tror jeg, så det er øv

. nu overvejer jeg at springe på en 311.30.44.50.01.002 (co-axial modellen som den med cal 9300 afløser).
Er der nogen der har erfaringer med det?
•