Tur til Omega museum mv. forår 2012
De der seriøst (ikke bindende) er med på turen vil jeg gerne have en mail fra før søndag den 19, juni:

<!-- e --><a href="mailto:baunc@post11.tele.dk">baunc@post11.tele.dk</a><!-- e -->

Så vil jeg indbyde til et telefon møde mandag 20. kl 19.00, hvor vi lige kan snakke om det videre forløb.

vh Baun
Svar
Afhængigt af om jeg har børn eller ej og om weekenden passer ind, vil jeg meget gerne med.
Er nok mest hooked på fly. Gerne fra Hamburg.. eller evt tog. Selvom jeg i et tidligere liv kørte mellem 70-100tkm/år blandt andet i Tyskland vil jeg foretrække fly eller tog.
Hotel i Biel/Bienne er fint.
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Lige en opdatering til alle.

Turen er nu aftalt og deltagere har indbetalt depositum.
Turen ligger 8-12 marts 2012. Vi er foreløbig 7 deltagere:

Thomas (TDN)
Kim (Kox)
Peter Olsen
Hans Jørgen
Lars fra Rødding og hans kæreste
Per Baun

Vi skal bo på hotel i Biel - og vi bor på dobbeltværelse. Der er altså en ledig seng/plads så du kan lige nøjagtig nå det endnu.

Det er ikke afgjort hvordan transporten foregår, men det finder vi ud af efter sommerferien.

vh baun
Svar
Så fik vi en tilmelding mere - og nu er turen fyldt.

Deltagere er:

Thomas (TDN)
Kim (Kox)
Peter Olsen
Hans Jørgen
Lars fra Rødding og hans kæreste
Jan (Camaro)
Per Baun

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Så fik vi en tilmelding mere - og nu er turen fyldt.

....medmindre der kunne skaffes 4 mere til en extra bil Icon_question Icon_question
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
JohnFyn Skrev:
Baun Skrev:Så fik vi en tilmelding mere - og nu er turen fyldt.

....medmindre der kunne skaffes 4 mere til en extra bil Icon_question Icon_question

Jeg tror også man skal ud af starthullerne for at få hotel!

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)