Søges: Omega Seamaster Planet Ocean
Hej

Jeg har forelsket mig i et Omega Seamaster Planet Ocean, men jeg er meget i tvivl om hvilken model jeg skal gå efter. (Er meget åben for et brugt ur). Er der en der kan give mig et indblik i hvor mange serier uret er lavet i. Jeg tænker på hvilke modeller der har været før det nuværende på markedet.

Det er denne farvekombination jeg er ude efter:

[attachment=0]<!-- ia0 -->omega--232.30.42.21.01.001_LRG.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]

På forhånd tak.
Svar
Go after a used model with a ceramic bezel and caliber 8500 . The older models are in my opinion a piece of junk .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Er det et sort/hvidt billede - eller er det den "sorte" du går efter? Jeg er ikke helt inde i teknikken bag den "gamle" PO og den "nye", men tvivler dog på at Omega har sendt noget "junk" på markedet Icon_cool

Jeg ville selv gå efter den sorte med orange tal - giver lige et extra twist Icon_cool
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
They did with that model . Hundreds of complaints , tinny bezel . Glashutte had to help Omega because there were so many faults with these models . It was put on the market to soon , before it was tried and tested . The newer models are really great quality .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Jeg ville selv vælge et ældre (Cal. 2500D/C) Planet Ocean, hvis jeg var i samme situation, men det der er et nyt.

Så vidt jeg er klar over, er der ingen variationer ift. versioner med 8500-værket, de har vist været uændrede siden introduktionen.
Svar
Enig med Willy,
Har du skillingerne så gå efter 8500eren,
Den er på alle måder et meget bedre ur en 2500eren.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)