Omega boks smuldrer
#1
Ja, på min 6 år gamle og originale Omega boks, er "indmaden" ved at smuldre væk Icon_exclaim Icon_e_surprised

Det virker, som noget kunstleder/plastik
Har i oplevet noget lignende og hvad kan jeg gøre Icon_question

İmage
İmage

İmage
İmage
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
#2
Ked af at se at Omega slet ikke gider at lære af deres bommerter.
De røde kunstlæderkasser og holdere for kortene var skandaløst dårligt lavede mellem ca. 90 og 2005 (længere endnu, kan jeg se). Tydeligt produktionsfejl. Og den slags sker jo. Men at intet bliver gjort i løbet af mere end 15 år, kan man ikke fatte.
Specielt når opbevaret i varme og fugtige omgivelser klistrede belægningen i alt den kom i kontakt med. Præcist som indmadderne for din urkasse gør.
Der er er, desværre, intet at gøre.
Omega svarer dog for mails. Har du prøvet at spørge dem, hvad du burde gøre ? Ikke at det hellere hjælper, men af ren nysgerrighed...
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#3
Tio Malo Skrev:Ked af at se at Omega slet ikke gider at lære af deres bommerter.
De røde kunstlæderkasser og holdere for kortene var skandaløst dårligt lavede mellem ca. 90 og 2005 (længere endnu, kan jeg se). Tydeligt produktionsfejl. Og den slags sker jo. Men at intet bliver gjort i løbet af mere end 15 år, kan man ikke fatte.
Specielt når opbevaret i varme og fugtige omgivelser klistrede belægningen i alt den kom i kontakt med. Præcist som indmadderne for din urkasse gør.
Der er er, desværre, intet at gøre.
Omega svarer dog for mails. Har du prøvet at spørge dem, hvad du burde gøre ? Ikke at det hellere hjælper, men af ren nysgerrighed...

Ja, kan se når jeg (Google)-søger, kommer der mange andre, med dårlige røde bokse. Icon_cry Icon_e_surprised

Jeg havde håbet på, at man kunne stoppe processen, øv Icon_exclaim

Skriver lige en mail, til deres customer service: [url]"http://www.omegawatches.com/customer-service">http://www.omegawatches.com/customer-service[/url] . De svarer nok først, til næste år. <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)