Seamaster 300m
#11
Da jeg ikke selv formår at tage billeder i top lækker kvalitet, så tillader jeg mig med Peters "pbr" velsignelse at smide et af hans fantastiske billeder af uret i tråden.

Billedet herunder bekræfter netop den fantastiske stand omtalt i første indlæg :up:
İmage

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • pbr
Svar
#12
Det kan jeg kun bekræfte - uret har for ikke så længe siden været mit, men jeg måtte smide det med i en handel, hvor dette og Pam 352 blev skiftet ud med mit nuværende Sea-Dweller 116600.

Seamasteren står praktisk talt som ny - det er utroligt sjældent at finde dem i den stand efterhånden. Jeg vil sige, at uret er mellem 9.5 - 10 ud af 10 mulige !!

Jeg er rigtig glad for, at uret endte i din samling, Tom !! Jeg er sikker på, at det føler sig hjemme med sine "brødre" ! Icon_Up
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#13
Super flot Tom!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#14
Fedt Tom - Tillykke med en lækker trio!  Icon_Up

Det var godt du nappede den i guld foran næsen på mig for så "jeg slap" for at anskaffe de andre også...  Icon_blink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#15
(27-10-2015, 08:02 AM)gmt-geek Skrev: Fedt Tom - Tillykke med en lækker trio!  Icon_Up

Det var godt du nappede den i guld foran næsen på mig for så "jeg slap" for at anskaffe de andre også...  Icon_blink

Vh. Jon


Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#16
Smukt !  Icon_Up
Og den trio pynter jo på ethvert havebord. Icon_not

Stort tillykke Tom. Icon_flag
Mon ikke jeg snart kan give et lille indspark i denne leg.. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • T.Hansen
Svar
#17
Smukke klassiske ure. 

En virkelig lækker trio  Icon_not
Mvh Kim 
[-]
  • T.Hansen
Svar
#18
Tillykke med et fedt ur. Har faktisk kun haft eet inde i super stand: http://www.ct-watches.dk/solgte-ure/prod...pathway-13 (som jeg nok solgte for billigt)
[-]
  • T.Hansen
Svar
#19
Skarp trio og interessant med en rød tråd i samlingen Icon_Up
Svar
#20
Tusinde tak for alle de rosende ord/kommentarer. Der er nu gået lidt tid siden jeg erhvervede mig 2254'eren, og jeg er stadigvæk afsindig glad for det ur :-)

Uret er dog sendt til service, da det tabte omtrent 20-25 sekunder i døgnet, og da jeg ikke kendte historikken, så lå et eftersyn lige til højrebenet.

Bliver dejligt at få et veltrimmet og serviceret ur retur :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)