gammelt omega
#11
Men det ligner det du henviser til.
Svar
#12
Jeg har tænkt på at give det et nyt (plexi)glas og et service, er der en god urmager som kan anbefales?
Svar
#13
(27-12-2015, 11:17 AM)farmdogfan Skrev: Jeg har tænkt på at give det et nyt (plexi)glas og et service, er der en god urmager som kan anbefales?

Der er (minimum) to urmagere der skriver herinde som nok kan hjælpe dig Lars og P.N. begge er dygtige og begge fra hovedlandet (Sønderjylland og Nordjylland) Derudover er der vist noget urmagerservice tilknyttet dette fora's hjemmeside, men kender ikke til det, men har ikke hørt noget skidt om det. Der er flere Københavnske vintage urmagere, men der er vist lidt delte meninger om kvaliteten og den tid det tager, nogle er fint tilfredse og andre ikke.
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#14
Tak skal du have (igen).

skriver de under Lars og P.N her på urforum?

Mvh.Per
Svar
#15
Der skal lige et punktum på P.N.

Deres brugernavne er således:

Lars
P.N.
Svar
#16
Tak skal du have.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)