Søskende foto: PAM 112 og PAM 292
Her i sommerferien er der tid til at slappe af og tage billeder af sine ure.

Jeg har netop i dag modtaget 2 OEM Assolutamente remme til mit PAM 112 og PAM 292, hvilket efter min mening var en glimrende anledning til at få taget et søskende foto.

De 2 remme har ikke samme farve og heller ikke samme tykkelse. Radiomir remmen er mere mørkebrun og tyndere end Luminor remmen. Mine andre OEM Radiomir remme er dog også tyndere end mine OEM Luminor remme, så det er nok sådan Panerai har valgt de skal være. De virker begge til at være i rigtig lækker kvalitet og kom i original indpakning, så jeg kan ikke finde indikationer på at de (eller den ene) skulle være falske. De er begge præget med Panerai på indersiden. Luminor remmen har bogstaverne CRD præget på indersiden ved spændet, mens Raiodmir remmen har bogstaverne CQH - nogen der ved hvad det betyder?

Anyways.. her kommer så billederne :-)

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
MUMS, det ser satme godt ud!
Svar
Lækkert , asso'en er en must
Fede remme (og ure). Er der forskel på Assolutamente og Jules Verne?
Svar
JV' en er lavet af crocs asso af kalv
Fedt... Fede ure pg fede remme! :)

//Berg
Svar
Takker!

Jeg blev jo inspireret af Wenga's billeder, men jeg må sige at de lever op til mine forventninger.
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
Wenga Skrev:JV' en er lavet af crocs asso af kalv
Tak. Godt at vide ;)
Svar
Den er for fed , er igang ned at finde en 26/26 til 372, 26 mm hænger ikke på træerne :-)
Jeg har aldrig været den helt store fan af Radiomir kassen, men der er noget sært "dragende" over den 292 !!! Icon_love
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)