Læder eller canvas på Rolex *NU MED BILLEDER*
Der laves nogen læder nato remme, som ser ret fede ud på Rolex, men der skal være noget tool-strap over det for at det spiller. Jeg har første gang til gode at se en rem at mere eksotisk skind klæde et sports Rolex, hvis vi altså ser borte fra guld Daytona'erne. Lidt inspiration som jeg syntes går ok. Dog har jeg den holdning at der helst skal være lidt brugsspor/vintage over uret før en læderrem spiller.

İmage

İmage

İmage

İmage
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Har lige bestilt 2 stk Hadley Roma Canvas Cordura remme...En i army grøn og en i sort...Når de lander skal i se løjer. Jeg har på fornemmeren det blir pæææænt fedt :-)
Svar
Armygrønt er fedt til mange ure og også min favorit, når vi snakker natoremme. Jeg glæder mig til at se resultatet.
Svar
Så kom remmene hjem.... Der er sgu superfede til prisen.... 100 kroner stykket MED 2 sæt stifter. Det er vidst okay... Om det fungerer til Rolex? Vurder selv

İmage

İmage
Svar
Jeg skal se dem på armen....
Svar
KimT Skrev:Jeg skal se dem på armen....

Den var meget politisk Icon_e_wink

Min mening er at rolex er med lænke !
Jeg kender Morten, hvilket afspejles i min tone i indlægget og samtidig glemmer jeg nogle gange at vi ikke alle kender hinanden Icon_flov

Kan ses det kan misforstås, men det jeg mente var at jeg ikke helt kan vurdere hvad jeg mener uden at se det på armen Icon_e_wink
Svar
Jeg siger hvad jeg mener, synes slet ikke det spiller.., det er hjulkapsler på en Porsche! ;)
Men kudos for forsøget! ;)
Rolex sub skal i min verden bæres på lænke eller an fed NATO.

//Berg
Svar
Jeg synes, det klæder uret rigtig godt, og det er fedt med lidt fornyelse.

Jeg er meget træt at Nato remme. Selve materialet er ganske behageligt, og det er en billig måde, hvis der ikke er lænke, men det klæder intet og ingen med den ekstra flap.
Svar
Jeg syntes det er fint at det er en billig måde, men mit problem er at jeg også syntes at remmen ser billig ud. Passer slet ikke til et Rolex (IMHO)
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)