Ny MARK II
Super fed speedmaster, den kunne for alvor komme med i overvejelserne i herrens år 2014 ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Enig her. Bestemt et ur der er værd at se nærmere på.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Ser frem til at det bliver vintage Icon_e_biggrin1 Icon_hello

Nå nej den kan jo fåes vintage i flot stand til 15 K, det vil jeg nok foretrække, men herligt at der er et market for disse reeditions. Super. Godt gået omega.

Vh baun
Svar
Tomcat27 Skrev:Den er da ualmindeligt smuk.
Nogen der kender en pris på sådan et ur ?
Prisen er $6.250 ifølge <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ablogtowatch.com/omega-speedmaster-mark-ii-reissue-watch-2014/2/" onclick="window.open(this.href);return false;">www.ablogtowatch.com/omega-speedmaster- ... ch-2014/2/</a><!-- w -->
Svar
Jeg hælder malurt i bægeret - Jeg syntes ikke den er synderligt køn, men props for re-lanceringen..... Omega har ellers generelt hældt SUPERSPRØDE klokker på markedet de sidste par år.
Svar
Ouch, så er en vintage mere inden for rækkevidde :-)

Men blæret alligevel det de har lavet med tacymeter skalaen!

Første gang jeg så en Mark II synes jeg kassen så dum ud, men hver gang jeg kigger på designet af kassen synes jeg en lille smule bedre om det.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Jeg syntes ikke om den :-(, men har heller aldrig været vild med Mark II udgaven, det er kassen facon jeg ikke er vild med.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Lidt for "pænt/rent" til min smag.
İmage
Svar
Altså det ser fedt ud og det grå/orange skive layout er virkelig cool.
Men har man prøvet en Mk. II på armen, spiller det altså ikke, det er for klodset.
Det nye er forhåbentligt knap så højt.

Nogen der ved om værket kan pilles ud af kassen på det nye som på den originale?

Ja, hvis bare man kunne få sådan et skivelayout på et normalt speedy pro Icon_e_wink Icon_razz
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Er der en, der har links til live-billeder af uret?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)