10-11-2014, 10:33 PM
Ha ha.....
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
OMEGA LIFETIME - Afsluttet.
|
|
10-11-2014, 11:06 PM
Er i øvrigt i gang med min nye hjemmeside hvor forsiderne af magasinerne skal flashes, men det kniber lidt med tiden pt.
Der er stadig meget lorem ipsum på...... [url]"http://Www.loncar.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://Www.loncar.dk[/url]
10-11-2014, 11:08 PM
Loncar Skrev:Er i øvrigt i gang med min nye hjemmeside hvor forsiderne af magasinerne skal flashes, men det kniber lidt med tiden pt. Jeg savner din Omega aldersoversigt, kan du ikke lægge den på igen ??? [url]"http://loncar.dk/Filer_til_darkos_side/General_for_page/movement.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://loncar.dk/Filer_til_darkos_side/ ... vement.pdf[/url] Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
10-11-2014, 11:14 PM
Alt kommer på igen - med tiden.
<!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
10-11-2014, 11:50 PM
Jeg har:
Dansk nr 1 2002 Dansk nr 4 2005 International nr 2 2008 International nr 3 2008 International nr 4 2009 International nr 5 2009-2010 International nr 6 2010 Med venlig hilsen
Borgbjerg
18-11-2014, 01:13 PM
Så fordeles LifeTime magasinerne senere i dag
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
18-11-2014, 02:43 PM
Hej Gutter
Med hensyntagen til hvilke magasiner der er til rådighed og hvem der allerede har hvad, er de nu fordelt. Dem som vil modtage nogle står på listen herunder og hvis i sender jeres adresse til mig via PB, så skal jeg sørge for at der ryger nogle pakker afsted. Og tak til Martin Issing fra Omega for endnu engang at donere lidt godter til Omega tosserne <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->: tach Borgbjerg Frans Loncar Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
18-11-2014, 03:29 PM
Nøj hvor lækkert, vinder ellers aldrig noget <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Glæder mig til mere Omega-læsestof Med venlig hilsen
Borgbjerg
18-11-2014, 03:59 PM
Tillykke til alle vinderne!
Jeg forsøger at få magasinerne herfra på torsdag, ellers kommer der nok til at gå et par uger, da jeg er væk på barsel fra på fredag og to uger frem. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|