OMEGA LIFETIME - Afsluttet.
#21
Ha ha.....
Svar
#22
Alle kneb gælder.... Icon_sign Icon_sign Icon_sign
Icon_+1
Svar
#23
Er i øvrigt i gang med min nye hjemmeside hvor forsiderne af magasinerne skal flashes, men det kniber lidt med tiden pt.

Der er stadig meget lorem ipsum på......


[url]"http://Www.loncar.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://Www.loncar.dk[/url]
Icon_+1
Svar
#24
Loncar Skrev:Er i øvrigt i gang med min nye hjemmeside hvor forsiderne af magasinerne skal flashes, men det kniber lidt med tiden pt.

[url]"http://Www.loncar.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://Www.loncar.dk[/url]

Jeg savner din Omega aldersoversigt, kan du ikke lægge den på igen ???

[url]"http://loncar.dk/Filer_til_darkos_side/General_for_page/movement.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://loncar.dk/Filer_til_darkos_side/ ... vement.pdf[/url]
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#25
Alt kommer på igen - med tiden.
<!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Icon_+1
Svar
#26
Jeg har:

Dansk nr 1 2002
Dansk nr 4 2005

International nr 2 2008
International nr 3 2008
International nr 4 2009
International nr 5 2009-2010
International nr 6 2010
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#27
Så fordeles LifeTime magasinerne senere i dag Icon_e_smile
Svar
#28
Hej Gutter

Med hensyntagen til hvilke magasiner der er til rådighed og hvem der allerede har hvad, er de nu fordelt. Dem som vil modtage nogle står på listen herunder og hvis i sender jeres adresse til mig via PB, så skal jeg sørge for at der ryger nogle pakker afsted. Og tak til Martin Issing fra Omega for endnu engang at donere lidt godter til Omega tosserne <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->:

tach
Borgbjerg
Frans
Loncar
Svar
#29
Nøj hvor lækkert, vinder ellers aldrig noget <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Icon_flag

Glæder mig til mere Omega-læsestof Icon_cool Icon_not
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#30
Tillykke til alle vinderne!

Jeg forsøger at få magasinerne herfra på torsdag, ellers kommer der nok til at gå et par uger, da jeg er væk på barsel fra på fredag og to uger frem.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)