Pelagos vs. PO vs. 2254
IWC har en række Aquatimere i dette prisleje eks. 3568 men de er måske lidt for meget diver.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
bcmb Skrev:
KimT Skrev:Min personlige mening - af de tre - så ville jeg finde et af de sidste PO2500. 2254 er fed, men de er svære at finde i god stand til en (for mig) fair pris og Pelagos er jeg ikke helt afklaret ifht.
Du tænker en med cal 2500D?
2500C er også heeeeeeeelt fin.
Svar
Ja, jeg ville gå efter et C eller D.
Svar
Pelagos eller en IWC AT variant
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Af en eller anden årsag så har mange kun deres Pelagos i kort tid. Jeg ville klart forsøge på at lande et PO 8500. Har selv haft et, og det er virkelig et herligt ur.
Svar
bcmb Skrev:
KimT Skrev:Min personlige mening - af de tre - så ville jeg finde et af de sidste PO2500. 2254 er fed, men de er svære at finde i god stand til en (for mig) fair pris og Pelagos er jeg ikke helt afklaret ifht.
Men andre forslag i den prisklasse er velkomne. Deskdiver 41-43mm op til 25k.

[url]"http://www.chrono24.dk/omega/seamaster-professional-diver-300m-chronograph--id2554289.htm?dosearch=true&picnum=2&query=Omega+Seamaster+Chronograph&searchexplain=1&showpage=4&tab=pics&urlSubpath=%2Fsearch%2Findex.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chrono24.dk/omega/seamaster- ... Findex.htm[/url]

Helt klart den lækreste desk diver i det prisleje,
Ellers som Klaus er inde på noget Aquatimer som jeg ikke mener de tre andre matcher.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Nu er jeg jo vild med nyt, så en tanke går på den nyeste Seamaster 300M ceramic også. Den er flot, elegang og klassisk. Og samme værk som den gamle PO.

İmage
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Af de tre ville jeg helst have 2254'eren. (har det selv, så er lidt farvet)

Pelagos trak i mig på billeder, men da jeg fik lov til at se og rører det så tabte det sin glød hos mig.

Hvis jeg skulle kaste et andet ur på banen i din prisklasse, så ville jeg overveje et IWC pilotur.
Svar
Har også et 2254, som er en keeper, men hvis jeg skulle have en ny diver i den prisklasse ville jeg kigge på sådan et nybygget gammelt seamaster 300 som det Mads har til salg på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.timetowatch.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.timetowatch.dk</a><!-- w -->

Det er en fed deskdiver Icon_party
Svar
Shiiiiit så gjorde det det sgu.

Men ingen af de ovennævnte 3.

SMPc i sort incoming... Icon_razz Icon_razz Icon_razz Icon_razz Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_razz Icon_razz Icon_razz
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)