25-06-2004, 01:04 PM
Hmmm hvor mange ure er det nu at ROlex sprøjter ud af deres produktion hvert år?? Så vidt jeg husker er det i hvert fald på højde med Omega, så ligefrem at sige at man kan fodre svin med et seamaster
!!
Mvh Jens Bitrø
Mvh Jens Bitrø
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)