Handle Ur hos Silvermagic (Markus Tschopp)
Hvis garantibeviset er stemplet af en aut. Rolex forhanlder, så er det mig bekendt underordnet om han befinder sig i Schweiz, Tyskland eller Italien (blot eksempler). Så længe han er aut. så er uret dækket af Rolex' internationale garanti.

Hvordan det forholder sig hvis garantibeviset er "blankt" skal jeg ikke kunne sige, men det kan da meget vel være, at en aut. Rolex forhandler - fx Klarlund - vil "stille et par spørgsmål". Hvorvidt de ville afvise at reparere uret, skal jeg ikke kunne sige. Men jeg tvivler.

Iøvrigt har jeg aldrig - med streg under aldrig - haft brug for en Rolex forhandler i garantiperioden (er jeg mon et særsyn på det punkt Icon_e_confused). Og heller ikke efterfølgende. De eneste gange jeg har haft brug for en sådan har været når jeg skulle anskaffe et nyt ur eller mit gamle skulle til service (sådan med ca. 5 års mellemrum mht servicen ...).
Svar

Beskeder i denne tråd
Handle Ur hos Silvermagic (Markus Tschopp) - af Casper - 01-09-2004, 10:34 PM
Markus er 100% kosher! - af Dan - 02-09-2004, 01:00 AM
Re: Markus - af Casper - 02-09-2004, 12:02 PM
Re: Markus - af MikaelHansen - 02-09-2004, 01:32 PM
Re: Handle Ur hos Silvermagic (Markus Tschopp) - af Seamus - 15-10-2004, 07:42 PM
Re: Handle Ur hos Silvermagic (Markus Tschopp) - af Casper - 16-10-2004, 03:48 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)