Handle Ur hos Silvermagic (Markus Tschopp)
Seamus Skrev:Men det er jo altid rart at høre om en succes oplevelse Icon_e_smile

Kære Thomas

Hvis du vil høre om succes oplevelser, så spørg folk om Markus Tschopp & Silvermagic. Icon_e_biggrin

Jeg har modtaget mit forudbetalte Rolex ur sammen med en lille æske Lindt chokolade.

Betalingen blev ordnet med en ekspres-overførsel mandag morgen. Onsdag gik beløbet ind på modtagers konto. Ugen efter - om torsdagen blev uret afsendt, og pakkeposten ringede på min dør fredag kl. 14 (hvor jeg ikke var hjemme).

Det sjoveste var egentlig, at hente det ved "erhvervsindleveringen" hos postdanmark den efterfølgende mandag. Jeg viste postarbejderen min seddel, hvor pakkenummeret stod på, sammen med mit navn og adresse. Han kom med pakken og satte den på bordet. Da jeg spurgte om han ville se noget legitimation før han udleverede pakken svarede han blot: "Nej, du ser nu meget hæderlig ud". Tydligvis havde han ingen anelse om indholdet, og det er egentlig også meget godt. Den anonyme indpakning betyder vel også, at færre pakker går "tabt" under forsendelse... Icon_e_wink

Du kan trygt regne med Markus & Bettina Tschopp, kan jeg nu også sige.

Mange hilsner

Casper
Svar

Beskeder i denne tråd
Handle Ur hos Silvermagic (Markus Tschopp) - af Casper - 01-09-2004, 10:34 PM
Markus er 100% kosher! - af Dan - 02-09-2004, 01:00 AM
Re: Markus - af Casper - 02-09-2004, 12:02 PM
Re: Markus - af MikaelHansen - 02-09-2004, 01:32 PM
Re: Handle Ur hos Silvermagic (Markus Tschopp) - af Seamus - 15-10-2004, 07:42 PM
Re: Handle Ur hos Silvermagic (Markus Tschopp) - af Casper - 16-10-2004, 03:48 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)