Er det her aegte??
#2
Jeg synes det ser fint ud.

Ja viseren går ikke flydende på et Quartzværk.

Der er ingen dumme spørgsmål - kun dumme svar.

/Crook
Svar


Beskeder i denne tråd
Er det her aegte?? - af soernf - 18-05-2005, 07:42 PM
Ægte - af crook - 18-05-2005, 08:55 PM
[Intet emne] - af Tais Brüniche-Olsen - 18-05-2005, 09:53 PM
Re: Er det her aegte?? - af Thomas Bech - 19-05-2005, 10:33 AM
[Intet emne] - af soernf - 19-05-2005, 11:34 AM
[Intet emne] - af bjarner - 19-05-2005, 05:43 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)