19-05-2005, 10:33 AM
Det ser fuldstændig ægte ur. Mønsteret på skiven, visernes proportioner, ledene i lænken, så udenpå er alt ægte;_)
Mvh THomas
Mvh THomas
|
Er det her aegte??
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
| Beskeder i denne tråd |
|
Er det her aegte?? - af soernf - 18-05-2005, 07:42 PM
[Intet emne] - af Tais Brüniche-Olsen - 18-05-2005, 09:53 PM
Re: Er det her aegte?? - af Thomas Bech - 19-05-2005, 10:33 AM
[Intet emne] - af soernf - 19-05-2005, 11:34 AM
[Intet emne] - af bjarner - 19-05-2005, 05:43 PM
|