Er det her aegte??
#6
soernf Skrev:jeg har da besluttet mig for at jeg aldrig koeber brugte ure, der stadig er i produktion mere. Der er nemlig lidt ridser paa spaendet. Ikke meget, kun hvad man kan forvente, men jeg har ogsaa koebt det her ur til at gaa med hver dag, saa jeg ville hurtigt selv havde faaet lavet dem.

Soren

Hej Søren

Ridserne skal du ikke være kede af, de kommer alligevel hurtigt på et nyt ur, og så slipper du for at være ked af selv at have lavet dem. Icon_smil

Hvis det er for meget, så kan du få lænke og ur poleret op. Er det overflade ridser, som du beskriver, så kan de let fjernes helt. Det er noget alle urmagere kan klare. Vær lige opmærksom på, at urmageren er vandt til Omegas lænke, hvor der er matpoleret og blankpoleret blandet.

/Klaus
Svar


Beskeder i denne tråd
Er det her aegte?? - af soernf - 18-05-2005, 07:42 PM
Ægte - af crook - 18-05-2005, 08:55 PM
[Intet emne] - af Tais Brüniche-Olsen - 18-05-2005, 09:53 PM
Re: Er det her aegte?? - af Thomas Bech - 19-05-2005, 10:33 AM
[Intet emne] - af soernf - 19-05-2005, 11:34 AM
[Intet emne] - af bjarner - 19-05-2005, 05:43 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)