Omega Constallation
#5
Hej Trym

Jeg har kikket på siten, men kunne ikke finde noget om Omega Constellation. Kunne jeg bede dig om at poste links til de steder på sitet, hvor <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.katoso.com">www.katoso.com</a><!-- w --> omtaler Constellation? På forhånd mange tak.

Jeg gransker stadig Omega's egen hjemmeside, hvor der jo er megen information. Meget flot af Omega!

Et lille spørgsmål: Du nævner, at Constellation er et af Omega's topure. Hvad mener du hermed. Er det urværket? Eller designet? Eller ...
Lad endelig høre - jeg fornemmer, at du er en passioneret Omega-urtosse.
Selv er jeg nok multi-urtosse - med Omega som sidste skud på min buket af urtosseri.
Tosseri skal selvfølgelig læses og forstås som en dyb passion for de gode, mekaniske ure.


Venligste ur-hilsner fra

Stefan Garvig
Svar


Beskeder i denne tråd
Omega Constallation - af Stefan Garvig - 25-08-2005, 01:02 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 26-08-2005, 10:32 AM
[Intet emne] - af Stefan Garvig - 26-08-2005, 08:39 PM
[Intet emne] - af Trym - 01-09-2005, 12:38 PM
[Intet emne] - af Stefan Garvig - 02-09-2005, 01:14 AM
[Intet emne] - af Guest - 04-09-2005, 09:10 PM
[Intet emne] - af Trym - 04-09-2005, 09:12 PM
Constellation - af Niels Liengaard - 04-09-2005, 10:52 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)