02-09-2005, 01:14 AM
Hej Trym
Jeg har kikket på siten, men kunne ikke finde noget om Omega Constellation. Kunne jeg bede dig om at poste links til de steder på sitet, hvor <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.katoso.com">www.katoso.com</a><!-- w --> omtaler Constellation? På forhånd mange tak.
Jeg gransker stadig Omega's egen hjemmeside, hvor der jo er megen information. Meget flot af Omega!
Et lille spørgsmål: Du nævner, at Constellation er et af Omega's topure. Hvad mener du hermed. Er det urværket? Eller designet? Eller ...
Lad endelig høre - jeg fornemmer, at du er en passioneret Omega-urtosse.
Selv er jeg nok multi-urtosse - med Omega som sidste skud på min buket af urtosseri.
Tosseri skal selvfølgelig læses og forstås som en dyb passion for de gode, mekaniske ure.
Venligste ur-hilsner fra
Stefan Garvig
Jeg har kikket på siten, men kunne ikke finde noget om Omega Constellation. Kunne jeg bede dig om at poste links til de steder på sitet, hvor <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.katoso.com">www.katoso.com</a><!-- w --> omtaler Constellation? På forhånd mange tak.
Jeg gransker stadig Omega's egen hjemmeside, hvor der jo er megen information. Meget flot af Omega!
Et lille spørgsmål: Du nævner, at Constellation er et af Omega's topure. Hvad mener du hermed. Er det urværket? Eller designet? Eller ...
Lad endelig høre - jeg fornemmer, at du er en passioneret Omega-urtosse.
Selv er jeg nok multi-urtosse - med Omega som sidste skud på min buket af urtosseri.
Tosseri skal selvfølgelig læses og forstås som en dyb passion for de gode, mekaniske ure.
Venligste ur-hilsner fra
Stefan Garvig

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)